Bedrekjes

hallo

Slapen jullie kindjes al in een groot bed?? zo ja

maken jullie gebruik van een bedrekje??
zo ja welke en waar hebben jullie die gekocht??

graag jullie mening en advies

groetjes moekje

Eline slaapt in een peuterbedje, zonder bedrekjes. maar dat gaat eigenlijk harstikke goed hoor! Ze komt ook nooit zelf haar bed uit. Blijft lekker liggen of zitten op haar bed, totdat wij binnenkomen. Ze is er ook nog nooit uitgevallen. Wel uit haar ledikant, daar klom ze uit, wat ook de reden was dat ze al zo vroeg in een peuterbedje ligt.

Maar jij weet natuurlijk beter hoe jouw kind slaapt dan ik. Eline ligt vrij stil de hele nacht, het is geen woelerd, terwijl de oudste van mij best wel vaak uit zijn bed gevallen is.

Haaai,

Hier slaapt Veerle ook al in een gewoon bed, maar zonder bedrekjes en dat gaat hardstikke goed. Veerle wacht totdat wij in de slaapkamer zijn en komt dan uit bed.

Veerle is nog niet uit bed gevallen.

Groetjes, Floor

Haha Floor, ik moest even 3 x lezen!
Het leek me net alsof Veerle wacht tot jullie in JULLIE slaapkamer zijn en dan uit bed komt!! Ik dacht al dat zal wel niet kloppen hahaha!

Groetjes Sas

P.S. Moekje ik kan je niet helpen want hier ligt meneer nog wel ff in zijn ledikantje met zijn 21 maanden!

Hoihoi,

Bedrekjes zijn los te koop bij Ikea. Ze zijn niet heel hoog, maar zorgen er wel voor dat kindjes niet uit bed vallen.

Wij hadden een peuterbedje van Ikea gekocht en daar zat er standaard eentje bij. Die komt tot halverwege het bedje. Maar dus ook los te koop voor 8 euro geloof ik.

Groetjes,
Jo

Hoi,

Hier slaapt Isabelle in een groot eenpersoonsbed met bedrekje van de prenatal, was toen van 35 euro voor 25 euro en het bevalt ons perfect. Ze ligt er ook vaak tegenaan, dus ben er blij mee. Ik zou het niet durven zonder en zeker niet voor dit geld. Als je geen bedrekje hebt kun je altijd tijdelijk een matras naast het bed leggen. Het lijkt me toch best hard vallen op de vloer...!

Groetjes Babybelle

Terug
Bovenaan