Bedrijfs arts geweest

Gister bij de bedrijfsarts geweest ivm bekkenklachten en werk, en hij heeft gezegt dat ik per direct in de ziektewet moet omdat ik zwaar werk heb (zorg) en het zo alleen maar erger wordt... Dus ziet nu thuis!!!

Ben er de ene kant wel erg blij maar andere kant voel ik me erg schuldig voor mn collega's die nu mijn oud en nieuw moeten overnemen!!!
Ik had vanmorgen de leidinggevende gebelt en deze probeerde me toch nog arbeidsterapeutisch te laten werken.... terwijl de bedrijfsarts duidelijk heeft gezegt niet meer te mogen werken.....

Maar dus dat wordt voor mij ook thuis zitten nu!!!

Vanavonde de pretecho!!! Zie ik hopelijk mn mannetje ff goed!

Groetjes Joyce 28,4 wkn zwanger

Tja, je gezondheid is nu het belangrijkste! Jij hebt er ook niet voor gekozen om vlak voor de oud en nieuw de ziektewet in te gaan. Neem je rust (voor zover mogelijk met Yarah om je heen) en probeer lekker te genieten van alles wat komen gaat!
Veel plezier vanavond!

Liefs, Nicole 29w4d

je hoeft je niet schuldig te voelen,je hebt juist gehandeld,als het niet meer kan kan het niet!
leuk dat je een pretecho hebt nog op de valreep van het jaar!
groetjes

Nou indd niet schuldig gaan voelen hoor!!!! Het is jouw lichaam en je moet nog eventjes goed voor je kleintje in je buik zorgen. Je hebt ook maar 1 lichaam, dus verstandig dat je nu thuis zit. Probeer lekker te rusten en van de laatste dingetjes nog te genieten. Voor je eht weet is jullie kleintje er.
Veel plezier met de pretecho!!!!

Liefs marielle

Ja, want je doet dit expres ;-)! Ik kan me goed voorstellen dat je jezelf er niet prettig onder voelt, maar de bedrijfsarts stuurt je natuurlijk niet zomaar naar huis.

Hopelijk kan je er toch een beetje van genieten!

Ik hoop dat het beter gaat met je lijf nu je thuis bent, en dat er een last van je afvalt.
En je kan er toch ook niks aan doen dat je de ziektewet in moet... Dus niet schuldig voelen hoor meid, het kan de beste onder ons overkomen.
Sterkte ermee.
Groetjes Esther

Terug
Bovenaan