bedrijfsarts geweest

vanmorgen bij bedrijfsarts geweest ivm bekkenklachten. hele aardige vent. heeft goed naar me geluisterd, heeft de richtlijnen gesteld van zwangere vrouwen rond 20 weken. mogen maar 3 uur staan, 2 uur lopen en 25 keer per dienst bukken. wist niet wat khoorde. hij wil dat khet liefst zittend werk ga doen. hij heeft nu mijn leidinggevende gemaild en das zooooon hork.. ben benieuwd..

hahaha succes met je hork

tja niet iedereen snapt hoe zwaar een zwangerschap is.

ik had een hork als huisarts, tot ik een vervanger kreeg, zij was zwanger, ik haalde opgelucht adem, zij zou het snappen.
onze bedrijfsarts was net weken papa en nog helemaal onder de indruk van de bevalling dus die was ook errug toegeeflijk hahaha

je moet maar zo denken, die richtlijnen zijn gesteld adhv de gemiddelde zwangerschap, als de jouwe iets zwaarder is zegt dat toch al genoeg?

Ik zit op advies van de bedrijfsarts nu thuis. Volgende week maandag weer langs om te kijken hoe het gaat. Als ik het zelf kan bepalen dan blijf ik thuis zolang ik me zo voel. Lage bloeddruk, snel moe, erg veel last van mn heupen.... Maar goed, afwachten maar...Altijd fijn als je een arts hebt die de klachten serieus neemt en goed advies geeft.

Terug
Bovenaan