Bedrijfsarts geweest

Hoi Meiden,

Ik ben net bij de bedrijfsarts geweest. Ik mag nog max. 5uur per dag werken. Waarvan max. 4 staand. Ik hoop dat ik eruit kom met mijn fil. manager want dit betekend voor haar erg lastig met de planning omdat we samen de winkel doen. Ik hoop niet dat ze me dan ineens voor 6 dagen 5 uur gaat inplannen maar dan zeg ik gewoon dat ik dat niet trek (dat trek ik ook echt nie denk ik)

Nou weer ff mn verhaal gedaan, ik spreek haar woensdag dus wish me luck! (blijft een lastig onderwerp)

Liefs Kim

wat een gedoe met werkgevers zeg, lees het zoveel! ik heb gelukkig een flexibele werkgever, ik werk ook maar ongeveer 12 tot 16 uur per week maar knijp in mn handjes voor deze baan....succes!

Ik zal voor je duimen. Ik snap wel dat het moeilijk is voor je werkgever, maar je gezondheid en van je kindje gaat voor hoor!!

Ik mag ook echt in mijn handjes klappen. Ik bof enorm met mijn werkgever. Gelukkig hou ik het nog redelijk vol. Ik werk nu nog gewoon 36 uur, maar als het niet meer gaat, is het geen probleem om minder te werken.

succes!

Misschien kun je de bedrijfsarts nog om een verklaring oid vragen waarin staat dat 6 dagen werken ook niet goed is? Kun jij de administratie niet van je filiaalmanager overnemen?

Terug
Bovenaan