Bedrust

Hoi allemaal,

Ik heb al 2 weken bedrust, vanwege bloedingen:(. Verveel me behoorlijk zo de hele dag..

Morgen weer naar de gyn, voor onderzoeken. Maar met onze kleine man gaat het gelukkig heel goed. Echt een druk mannetje in me buik :).

Meer meiden met bedrust? Of hebben mensen nog vermaaktips hihi.

Liefs,
Rosanne

ja ik heb meer bedrust om dat ik heeeel moe ben.. alle energie uit mijn lijf en vrij lage bloedrust.. meestal ben ik gewoon wat op mijn laptop aan het doen.. beetje huishouden en dan weer verder rusten op de bank en veel kijken op deze site!

Hoi mama in spe,

Das niet fijn :(. Ik heb dus echt platte bedrust gekregen, huishouden zit er helaas niet in voor me.

Ben is benieuwd hoe lang ik dit nog moet. Wanneer ben jij uitgerekend?

Haha ik ben helemaal op de hoogte van alles in de bladen ;). Al heel veel dvdtjes gekeken. En veel boeken aan het lezen. Maar puzzelboekjes ben ik nog niet aan begonnen.

Met mn vorige zwangerschap heb ik veel aan sudoku gedaan, daarvoor nog nooit, maar als je echt niks mag is 't een goede optie! En natuurlijk alle dvd's lenen van iedereen.. :) Verder geen ideetjes..
Hopelijk gaat 't snel beter met je!!
Liefs

@Vissen Thanks Sudoku had ik nog niet eens aan gedacht :). @mama van Finn ik krijg wordfeud niet op mijn telefoon helaas haha. Iedereen die ik erover spreek vertelde al dat het behoorlijk verslavend was :)

Terug
Bovenaan