bedrust

Vandaag bij de fysio geweest. Niet advies maar opdracht was meer bedrust vanwege mijn bekkeninstabiliteit. Ik doe overdag al vrij weinig, kindje naar school brengen, wasje, opruimen, broodje eten, beetje internetten, kindje weer ophalen en voor het eten zorgen. Toch na wat inspanning moet ik plat gaan liggen. Rusten op de bank is niet voldoende!

Dit worden nog langere weken!!!!

(ff klagen)

Lastig he om het zo rustig aan te moeten doen. Ik heb er ook last van en het is echt zoeken naar een nieuwe balans tussen inspanning en ontspanning. Helaas kan ik ook steeds minder. Bedrust helpt bij mij ook goed, maar is wel saai hoor, ben liever lekker bezig. Succes ermee!

Sterkte... Ik weet dat dit vervelend is, maar helpt wel...

Ene kant mag je dan van geluk spreken dat je dan nu pas je rust moet pakken. Ik lig al vanaf dec. 2011 al op bed. Tussen door mag ik wel wat dingen doen, maar moet ook veel rusten door op bed te gaan liggen. Dat werd me opgedragen door bekkenfysio. Anders hielp het nog niet. Dit klopt ook...
Heb nu ook gelukkig minder pijn. Maar weet van mezelf als ik niet rust, heb ik paar uur daarna behoorlijk last van. En soms zo erg dat mijn ben rechterbeen blokkeerd en niks meer kan...

Sterkte meid!
Weet hoe het voelt had het bij de eerste ook en ook nu in mindere mate maar moet ook veel rusten jammer is dat he?!
Nog even volhouden!!!!

Liefs Pupke

Terug
Bovenaan