<p>Mijn zoontje wordt vaak tussen 6 en 6.30 wakker. We zouden dit liever rond 7u willen.</p><p>Hij gaat om 18.45/19.00 slapen.</p><p>is zijn bedtijd te vroeg?</p><p> </p><p> </p>
hoi
Waarschijnlijk is geduld hebben het enige wat je kan doen en later naar bed heeft meestal geen zin dan slapen ze minder en zijn vaak zelf eerder wakker
Je kan het proberen, maar mijn ervaring is dat 't meestal niet zoveel uitmaakt hoe laat ze op bed liggen. Onze zoon is eigenlijk altijd tussen 6 en 7 wakker, ongeacht of hij om 7 uur of om 9 uur naar bed gaat. Ik sta tegenwoordig zelf gewoon vroeg op. Je went eraan
Uhhh mijn dochter is 2 jaar en ALTIJD om 6.00-6.30 wakker, al 2 jaar lang ?? Maakt niks uit hoe laat ze erin gaat s avonds. Lang niet alle kindjes slapen tot 7.00-8.00.. dikke pech!!! ?
En geloof me, er komen de komende maanden nog weken dat hij plotseling om 5.30 al wel uitgeslapen is... dan ben je heeeeel blij als hij weer een keer tot 6.30 slaapt! ?
Hier is het vaak juist dat als ze later in bed liggen extra vroeg wakker worden. Een beetje afwisselen in de ochtenden zodat de ander wat langer kan blijven liggen werkt misschien wel. Hoewel, als hier het huis wakker is, ik ook niet meer verder kan slapen. Ooit...