Bedtijd en werk

<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hoi,</span></p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">hier gewoon even een vraagje uit nieuwsgierigheid.....</span></p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">onze kleine uk is nu 13 weken en slaapt in de avond gezellig bij ons op de bank. Wij vinden het heerlijk en zij slaap hier prima. </span></p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Nu vroeg ik mij af vanaf wannner jullie echt vaste bedtijden aan zijn gaan houden. Mijn vriend is vaak pas rond 7 uur thuis en ziet er nu al tegen op dat zij dan al slaapt.</span></p>

Onze dochter is nu 16 weken en gaat sinds drie weken rond 9 uur naar bed. Tussen 6 en 8 slaapt/speelt ze in de box, daarna in bad, verhaaltje voorlezen en laatste fles. Ze slaapt dan meestal tot 6 uur door. We wilden vóór de 6 maanden een ritme hebben, zodat ze niet moeilijk gaat doen als ze dat eenmaal kan ? 

Ik weet niet hoe je zit met werk/oppas. Maar wij beginnen en eindigen de dag om half 9. Zo hebben we savonds gezellig nog tijd met zn drietjes. Dus ipv 7 uur op bed en 7 uur eraf is dat bij ons wat later. We hebben de luxe dat de oppas bij ons thuis komt en ons zoontje meenemen als hij wakker is. Dus wij kunnen vroeg weg. 

Bij ons is hij rond de 12 weken savonds naar bed gegaan. Eerst hadden we gem ook lekker bij ons beneden, maar merkte op een gegeven moment dat hij veel rustiger sliep als hij savonds gewoon in bedje lag. Nu gaat hij na zijnlaatste fles van 19.00 uur naar bed en moeten we het ook echt vaak rekken tot die tijd, hij os dan echt helemaal ko!

Terug
Bovenaan