Bedtijd

Hoi,

Ik  heb 2 kinderen, een zoon van 4 jaar en een dochter van 2 1/2 jaar. Beide gaan  tussen 18.30 en 19.00 naar bed.

Hoe laat gaan jullie kinderen 's avonds naar bed?

Groetjes Grietje

 
Hallo,
mijn zoontje van 2 jaar en 7 maanden is 's morgens om 7.00 uur wakker en slaapt nog altijd 2 uurtjes tussen de middag. 's Avonds gaat hij  tussen 19.00 en 19.15 uur naar bed.  
Groetjes Jeanette  
 
Hoi,

Ik heb een meisje van net 3 jaar. Ze wordt tussen 6.30 en 7.00 wakker en gaat 's avonds weer om 18-30 - 19.00 naar bed. Nu het langer licht is speelt ze nog even in haar bedje en uiterlijk 19.30 is het stil.

groetjes,
Ikky
 
hoi,

ik heb twee kids een zoon van bijna 4 en een dochter van 10 mnd.

ze gingen beide om 1900 naar bed, maar sinds de klok vooruit gegaan is
heeft mijn zoon soms moeite om in slaap te komen en nu gaan ze om 1930
en ze slapen de hele nacht tot een uur of 700.
soms wat langer soms wat korter.
maar het kan ook wel voor komen dat ze een half uur eerder of later naar bed gaan.

maar rond 1930 hup bedje in.
geen probleem..
groetjes
 
Mijn zoontje gaat tussen 19.00 en 19.30 naar bed. Het liefst wil ik dat hij er even na 19.00 of eerder inligt, maar ja dat redden we niet altijd als we beide werken. Hij gaat de laatse 2 maanden laat slapen. Pas om half 9. Hij ligt een hele tijd te zingen en te spelen in zijn bedje. Tja, kun je ook niks aan veranderen he. Gaat wel weer over.
 
Hoi,

Mijn dochtertje van 3,5 gaat om 19.00 naar boven. Dan slaapt ze meestal rond 19.15/19.30. Ze wordt 's morgens rond 19.00 weer wakker. Ze slaapt niet meer 's middags.
 
Terug
Bovenaan