Beduusd

Dit heeft ff nix met kids te maken, maar hoorde net van mijn collega het volgende:
Zijn brommer moet gemaakt worden en vroeg hij aan een collega of hij met hem mee mocht rijden. Zegt die collega ja hoor voor 5 euro per dag!!!
Nou ja waar zijn we mee bezig zeg!!

Ok ze krijgen allebei reiskostenvergoeding en hetzelfde bedrag (ik geloof nog geen 3 euro per dag)  want ze wonen beide in hetzelfde dorp... Ik ben er echt helemaal beduusd van..

Dat doe je toch niet??? Wat is jullie mening hierover, ik zou het niet eens durven vragen...?

gr. Ilone

hoi hoi

ik zou er geen geld voor vragen als het maar voor een keertje is of tijdelijk
maar als hij echt dagelijks mee wilt rijden vind ik het een ander verhaal
want dan is een zijn reiskosten kwijt en de ander houd het lekker over in de maand
en alles is al duur zat voor iedereen

maar in dit geval vind ik het collegiaal en vriendendienst om ff tijdelijk mee te rijden
al zou ik uit me eigen dan wel iets geven als vergoeding

groetjes moekje

Hoi Ilone,

Ik vind het echt belachelijk van die collega. Het is maar tijdelijk omdat zijn brommer gemaakt moet worden en die collega moet toch al rijden. Ik zou er dus echt nooit iets voor vragen. Echt te flauw voor woorden

groetjes Linda

Nou, wat je zegt, vrij kinderachtig, ga je nou echt carpoolen is het weer een ander verhaal, maar nu is het toch tijdelijk?
Mijn collega rijdt soms ook met me mee, ga ik echt geen geld voor vragen, en ik krijg niet eens reiskosten vergoed!
Gr. Sonja

Hoi Ilone,

Ik zou het ook nooit vragen, die collega rijdt maar tijdelijk mee!
Kijk, als het gaat om heel vaak, dan is het anders, maar tijdelijk meerijden en er dan geld voor vragen?
Die durft zeg! Maar dat is mijn mening.

Groetjes,
Shivana

Ja belachelijk! Al moet ik zeggen dat ik een collega had die ik bij de bus af zette. Af en toe. Dat werd al snel 3 keer per week, maar het was voor mij steeds wel omrijden en misschien wil die collega dat voorkomen.
Want eenmaal ja gezegd is het (voor sommige mensen) moeilijk om nee te zeggen.

groetjes Mariska

Als ik dit lees denk ik gelijk: Zou hij een geintje maken?????

Ik zou geen geld ervoor vragen. Kijk, als iemand altijd met je meerijd, en zelf wel reiskostenvergoeding krijgt, dan zou ik op een gegeven moment wel de kosten gaan delen. Maar als het tijdelijk is, tja, beetje vreemd. Je moet wel wat voor een ander overhebben denk ik dan. Heel vreemd!

Terug
Bovenaan