bedverhogers

hallo allemaal

ik had ff een klein vraagje wie weet hoe je aan bedverhogers kan komen. of welke kratten je het beste kan gebruiken om het bed te verhogen.

ik had ff rondgekeken maar kon verder niks vinden zonder dat je ergens lid van moet zijn ofzo.

alvast bedankt
groetjes wendy

Een bierkrat heeft ook de goede hoogte!
Staat misschien niet zo netjes, maar zeker net zo praktisch!
(je kunt er natuurlijk ook een doek ofzo omheen wikkelen).

Dee

Welke klossen je moet hebben hangt af van de hoogte van je bed. Je matrashoogte moet straks 80 centimeter zijn. Bedklossen van de thuiszorg zijn 26 cm. Limonadekratten van 1 liter zijn 32 centimeter en limonadekratten van 1,5 liter zijn 37 centimeter. Het hangt dus van de hoogte van je bed af welke je moet hebben. De kraamzorg is erg streng en je mag er maar hooguit een centimeter boven of onder zitten. Goed meten dus!

Groetjes, Marisa

Hallo,
Wij hebben een aupingbed en daar passen de bedklossen van de thuiszorg niet onder. We hebben toen bierkratjes gebruikt. We hebben ze wel verstevigd door er plankjes op te leggen, want de kratjes begonnen wat door te zakken. Moet er niet aan denken om 's nachts ineens naar beneden te ploffen, laat staan tijdens de bevalling.
Yoeke

Wij hebben een boxspring bed, dus van zichzelf al aardig hoor.
Toen we de klossen in huis hadden en ik de hoogte zag (klossen eerst OP het bed gezet) was mijn conclusie dat ik dan amper het bed meer in kon komen...
Ben zelf niet zo heel groot (1.67)...

Wij hebben toen de bevalling begonnen was het matras van het logeerbed op ons bed gelegd... uiteindelijk moest ik naar het ziekenhuis voor de bevalling zelf (in het vruchtwater gepoept).

Toen ik weer thuis was en de kraamhulp er was, die ook niet zo groot was, hebben we gevraagd of het bed echt nog hoger moest.... hoefde niet!

Ik denk dus dat het eraan ligt hoe hoog je eigen bed is, hoe groot je kraamhulp is (niet te ver bukken) en hoe erg jij er zelf aantoe bent. Mij moesten ze naar bed sturen, zat veel liever beneden dan continu boven... als je heel erg bedlegerig bent, kan ik me voorstellen dat het soms te zwaar is voor de kraamhulp.

Terug
Bovenaan