bedverhogers

Ja, die tijd is alweer aangebroken voor mij.... ik ben nu 36 weken zwanger en we hebben van het weekend de bedverhogers onder het bed gezet..
Maar jeetje, wat weer een stom gedoe. Nu ben ik nog niet zo klein, maar vraag me toch af hoe mensen dit moeten doen als ze wat kleiner zijn. 80c, is toch best wel hoog....Vind het echt zó onpraktisch.
Ons zoontje van bijna 2 snapte er ook niets van, hij kwam het bed nu niet meer in geklommen, haha.
En dan die stomme matrasbeschermer....die maakt bij elke beweging een geluid.
Och ja, nog even en dan kan alles er weer uit/af ;)
Nou weer genoeg gezeurd.....

Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen....weer een stapje dichterbij de bevalling. Het wordt nu toch steeds meer werkelijkheid. Ook al is het voor mij de 2e, ik vind het net zo spannend hoor.
Vanavond hebben we de ligingecho, dus kunnen we dan nog een kleine glimp opvangen van onze baby. Heb er zin in!

Ja ja, dat zijn de laatste dingetjes hé dat bed omhoog.
Volgende week krijg ik de bed verhogers en kan het omhoog.
Het is nog even en de eerste janbaby zal er zijn, wie weet word het deze maand al dat de eerste baby word geboren! Spannend!
Ben ook benieuwd hoor, zeker ook hoe ons zoontje gaat reageren op zijn broertje/zusje.

Dittie succes met de ligingecho vanavond, even genieten nog van dat moment!

Groetjes Rianne

dat is ook nog iets van wat wij moeten doen.
wij hebben alleen zo n laag bed dat zelfs met die klossen er onder het bed nog steeds niet hoog genoeg staat..........
ik begin het nu ook echt spannend te vinden.
dit wordt me derde bevalling maar weer de vraag hoe zal het deze keer gaan.
moet zeggen zie dit keer wel al wat op tegen de weeen. en hoop dat de kids op tijd even weg kunnen.
groetjes van

Ons bed staat inmiddels ook op hoogte. Iedere keer weer even op bedacht zijn dat je niet naar beneden stort.
Veel plezier bij de echo dittie.

Groetjes, Petra

Het bed moet omhoog vanaf 36 weken toch? Ik heb ze nog niet gehaald, ben morgen 34 weken. Het zal idd wel speciaal wezen weer een stap onhandiger dichterbij de bevalling. Voor je het weet is de kleine er. Ik had dat gevoel van de week toen ik de kerstboom heb opgetuigd. Dit zijn 1 van de laatste dingen die ik doe voordat de kleine straks komt. ( een van de laatste periodes zeg maar!)
Succes met klauteren!! Haha!

Liefs

Oh dan al, nou ja bij de 1e ook niet gedaan.
Ons bed is hoog en dan met die klossen, nee dank je...
De kraamverzorgster zei wel met enige toon van als de bv niet wil en het bukken word me te zwaar dan hielp ze niet....
Ben zelf ook niet zo heel groot, 1.65m
Gelukkig niet gedaan want toen ik thuis kwam na de keizersnede was dit maar al te fijn...
Nu vroegen ze van de kraamzorg ook over klossen of kratten en ik zei dat het de vorige x ook niet nodig was, ha ha.
Beval toch niet thuis....

xxxNatasja (34wk 5dgn)

@ Natasja: ik wilde ook in het ziekenhuis bevallen, maar uiteindelijk door omstandigheden thuis bevallen...dus dan is het ook wel zo fijn voor de verloskundige dat het bed de goede hoogte heeft.
Ook voor de kraamzorg lijkt het me fijn om gewoon op werkhoogte te kunnen werken. Heb je niet toevallig een logeerbed ofzo die je kunt verhogen? Als het nodig is, kun je dan altijd daar gebruik van maken.

Terug
Bovenaan