bedzeil

hallo medezwangere

ik ben nu 35 weken en de spanning begint te stijgen.Ik wil alles al klaar hebben enzo.Ik wil graag thuis bevallen dus deze week komen de klossen onder het bed maar zal ik dan ook meteen het bedzeil erop leggen of hoeft dat pas echt op het allerlaatst??
 
Ik denk dat ik mijn bed klaarmaak als ik bijna 37 weken ben. Ik doe dan wel het bedzeil e.d. er ook om want je weet nooit wanneer je bevalling begint en je vliezen breken bijvoorbeeld. (aanluitend op anoniem)...

Liefs Sas
 
dat klopt, als je het zeil onder het hoeslaken doet, heb je er niet zoveel last van. Als je vliezen breken is je matras echt naar de knoppen. Want dan is ineens wel heel erg nat. Ik heb bij de 1e het niet gedaan, midden zomer, bloedheet, toen ik gestript was, heb ik het savonds eronder gedaan en toen snachts bevallen. Maar nu ik dec zit, doe ik het denk ik toch wel eerder.

Maar ja... ieder persoonlijk he, ze breken lang niet altijd voor tijd. Bij mij pas bij 8 cm ontsluiting.

Gr Aaltje (31+3)
 
Ik zou het doen als je 37 weken bent. Vanaf dan mag je ook pas thuis bevallen, dus het heeft denk ik weinig zin om dat al eerder te doen.
Maar als je alles klaar wilt hebben kun je het uiteraard wel gewoon al doen. Volgens mij ligt het alleen niet zo lekker?!
Nou ja, in ieder geval succes!
 
haai....
misschien een goede tip!!
gebruik niet dat verschrikkelijke zeil uit je kraampakket! dat kraakt en is zweterig. ik mocht een moltonzeil is een van mijn schoonzus lenen, dat was echt ideaal. het is een dikke molton met daarin een zeiltje en kan je om je matras heen spannen, net als je onderlaken. ik had in de planning liggen om met 37 weken dat ding erop te leggen en wat denk je een dag van te voren kreeg ik een scheurtje in me vliezen, dus heel me matras nat. ik ben nu nog lang niet zo ver maar weet wel dat het zeil er bijtijds opkomt. haha
nou veel succes
groetjes margreeth
 
Terug
Bovenaan