bedzeil

Even een vraagje aan alle dames die ook de 37 weken gepasseerd zijn. Hoe hebben jullie het bedzeil/matrasbeschermer in het bed gelegd? Gewoon in de lengte onder je (dus van hoofd tot voeten) of juist in de breedte onder je middel (en dus ook onder dat van je partner)?
 
Zeiltjes kruipen omhoog en slapen niet lekker ook door krakende geluid.
Wat je ook kunt doen is een matrashoes kopen bij een beddenspeciaalzaak die met rubber of i.d. zijn bekleed.
Als je deze om je matras doet, dan molton eromheen en dan je gewone matrashoes heb je drie lagen. Slaapt lekker en is effectiever dan zeiltje. Bovendien kun je deze speciale matrashoes wassen op 60 of 90 graden en daarna weer gebruiken. Ook als de klein gewoon bed krijgt en voor zindelijkheid getraind gaat worden!
Wellicht een idee waar je wat aan hebt.
Prijs ligt rond de 40 euro.
 
Nou, ik heb het hele grote groene plastick zeiltje sinds een paar dagen over mijn gehele matras liggen en ik heb nu ter plekken besloten om het er af te halen en van mijn zoontjes bedje(hij is ruim 4 en allaaaaaaaaaaaang zindelijk) te halen en over mijn matras te spannen. Ik zweet me een ongeluk op dat zeil en het ligt gewoon niet lekker, en als ik me om draai gaat voor m'n gevoel ook nog eens het hoeslaken mee met draaien om dat het natuurlijk mee glijdt over het zeiltje.Maar......ik heb het dus alleen over mijn eigen matras over de lengte gedaan, want echt naar mijn mannetje toe kruipen is een hele verhuizing en is het zeiltje daar dus niet nodig(in mijn geval dan)Ik kan niet wachten tot ik die verhuizing weer wel kan maken trouwens, maar dat ter zeide.veel succes, maar zo'n waterdichte matrashoes is echt een aanrader hoor, het slaapt veel lekkerder.
 
Terug
Bovenaan