Beeb beweegt goed!

Hallo allemaal,

Vanmorgen had ik zoiets leuk:
Lag op bed en legde even mijn handen op mijn buik. Vrijwel direct voelde (en zag!) ik een harde uitstekende bobbel op mijn buik. Na een minuutje was t ook weer weg. Alsof ons beebje even gedag kwam zeggen:)
Echt heel leuk!!

En mijn vriend heeft vorige week voor de eerste keer onze beeb gevoeld. (ik ben nu 19 +1, en mijn placenta ligt voor)

Hoe zit het met de beweging bij jullie? Voelen en zien jullie al wat?

Ik ben vandaag 19 weken. Ga het wel wat vaker voelen dan vorige week bijv. maar nog niet zoals jij het opschrijft dat ik het ook zie. In mn hoofd was dat bij de oudste 2 wel al zo. Maak me daarom best druk om die 20 weken echo, al kun je daar natuurlijk niets op zien wat spiertjes enzo betreft. Denk ook dat mn placenta voor ligt, direct achter mn navel. Want voel de baby ook alleen links en rechts...

Ik zie geen bobbels, maar voel beebje ook best vaak. Soms ook een dagje weinig... Maar ik voel echt dat hij groter word en de bewegingen steeds serieuzer. Heerlijk!! Ben 18+3 vandaag..

Leuk he meis!

Ik voel de kleine zo nu en dan vanaf een week of 15. mijn placenta ligt helaas ook voor..gelukkig voel ik hem nu al zolang doordat hij de 2de is!
de eerste voelde ik pas met ruim 19weken...

Sinds gisteren goed te voelen. Had een autorit van twee en een half uur en toen voelde ik hem/haar heel goed. Ook vandaag komen de welbekende 'plopjes' regelmatig voorbij.
Heerlijk gevoel.

Terug
Bovenaan