beeb rustig of juist druk voor bevalling?

He kersverse mama's,

Ik kan het me van de vorige bevallingen niet meer zo goed herinneren maar waren jullie kindjes druk of juist rustig vlak voor de bevalling? Deze in mn buik is nu nog heel druk en ik heb het idee dat het daarom nog wel effe duurt..
Liefsmvtwee

Dat vroeg ik me nou ook af.. Onze kleine is ook nog heel erg actief en daarom heb ik idd ook het idee dat het nog wel even zal blijven zitten (maar ze gaan me vanmiddag proberen te strippen.. hoop dat het lukt!)

Ik heb de dinsdag ervoor nog bij de VK gezeten omdat ik de kleine niet voelde bewegen en op de echo daar bewoog ze ook haast niet.
Maar in het zh wel weer hahaha
Dus bij mij was ze heel rustig voor de bevalling en moest ik wel 10x naar de wc en niet om te plassen.... en ben op vrijdag bevallen....

Hopelijk is het bij jullie precies weer andersom...

Mmm mijne is ook heel druk.. en zit maandag op 40 weken dus weet niet of dat normaal is.Bij mijn zoontje was dat ook zo.. die was zelfs tijdens de bevalling bezig met een voetbal wedstrijdje zegt volgens mij weinig maar heel zeker weet ik dat niet.. per lichaam verschillend..

Bij mij was hij heel normaal.... geen enkel voorteken gehad aan voorweeen of krampen of slijmprop of drukke/rustige baby, de weeen zijn gewoon ineens begonnen (wel eerst buikkramp gehad maar na 2 uur werden dat weeen).

Terug
Bovenaan