beebie is a life

YES!!!

vanochtend een echo gehad voor t eerst, om te kijken of alles goed is, en jaaaa hoor alles is in orde, ik zag al een neusje en vingertjes en hij/zij bewoog echt geweldig ben dus nu 11 wkn en 5 dagen, ben zo verschrikkelijk opgelucht, na mijn miskraam dat het nu allemaal goed gaat komen, dat wilde ik ff met jullie delen.
oja alleen de placenta zit aan de voorkant, maar dat maakt niets uit geloof ik....
liefs
daantje
 
Het maakt inderdaad niets uit als je placenta aan de voorkant van je buik zit (niet te verwarren met een voorliggende placenta wat dan weer betekend dat ie voor de uitgang ligt en dat is niet zo goed).

Je hebt kans dat je het kindje wat later zal voelen met een placenta aan de voorkant, maar ik heb het zelf ook en zo erg is het niet. Uiteindelijk ga je toch je kindje heel goed voelen.

Fijn voor je dat je kindje helemaal 'alive' is, ben blij voor je.

groetjes, Jane 37+1
 
Hoi Daantje,

O wat heerlijk he om de bevestiging te krijgen. Vooral als je er al een beetje onzeker over bent is het heerlijk om te zien hoe goed hij of zij het doet. Jullie dag kan vast niet meer stuk, geniet er maar lekker van!!!!

Liefs, Ank
 
hey hoi!

Ook ik weet wat je doormaakt.
Ben zelf nu na 2 miskramen opnieuw zwanger en heb met 12 weken mijn laatste echo gehad.inmiddels ben ik 15 weken heen.
Daarop was te zien dat alles goed ging.
Alleen heeft de vk het hartje nog niet kunnen horen,maar dat schijnt vaker voor te komen.
Nou geniet ervan!

groetjes
 
Terug
Bovenaan