beebie reageert op papa

Hoi Hoi,

we zijn nu 22 weken zwanger, en misschien verbeelt ik het me hoor, maar als we op bed liggen wordt de baby actief. gewoon wat geborrel en gehup.
Zo gauw mijn vriend zijn hand op mijn buik legt, voel ik dat de kleine "een aanloop" neemt en dan gaat ie toch tekeer onder de hand van papa.

Kan dat?? voelt de kleine dat er een hand op de buik ligt? helaas voelt papa de kleine nog niet, maar ik dus des te meer.
wanneer voelden jullie partner de baby voor t eerst??

liefs smooty
 
Ja hoor dat kan die kleine gewoon voelen! Leuk he! Die van mij voelen we nu de hele dag door, maar ik ben nu ook 29 weken. Wij voelden ons kindje al vanaf week 18!

Geniet ervan!
 
ja super leuk is dat!

het komt wel vaak voor als ik mijn hand erop doe, dat hij/zij dit fijn vind en als mijn vriend zijn hand er op doet, is het stil:)
dan doet het kindje niks meer haha... we moeten het altijd heel stiekem doen;)

sinds de laatste tijd is het zo ontzettend druk dat je er niet om heen kunt en kan mijn vriend het kindje elke dag voelen.

super gevoel!!!
 
ja je kan zo ook al met je kindje spelen. als ik mijn hand verplaats op mijn buik volgt de kleine mijn hand.
mijn vriend voelt nog steeds niets, maar dat komt omdat de kleine wanneer hij zijn hand erop legt direct stil ligt haalt hij zijn hand weg begint het weer. heel apart alsof het weet dat het papa is en niet mama.
 
Ja dat kan hooor leuk he? Bij mij begint hij zodra papa in de buurt is al met bewegen (nu34w) maar rond de 20w reageerde hij al sterk op papa's hand en was hij juist stil bij mijn hand. Het is altijd gebleven dat hij vollop papa reageert en nu ook op mij maar bij andere (oma's tantes) blijft hij vaak stil haha dondersteen!
 
Ja, idd kan het kindje er op reageren. Bij mij wordt ie vaak stil als mn man zn hand op de buik legt... je vraagt je toch af hoe ze zo goed het verschil voelen!!??? Echt raar soms...!

Bij mij duurde het ook best lang voor mn man t voelde, volgens mij met 24, 25 weken...
later kun je gewoon ook je buik zien bewegen dus dan is het wat makkelijker om te zien waar je moet voelen ;-)
 
Terug
Bovenaan