beebje voelen???

hallo allemaal,

vandaag ben ik 13wk5dgn in verwachting en heb soms het idee dat ik ons beebje al een beetje voel. beetje kriebelend en soms plopjes een centimeter of 2 á 3 boven mijn schaambeen.

zijn er meer die beebje al voelen?? zo ja hoe en hoevaak???

ben benieuwd naar jullie reacties.

liefs Sylvia 13wk5dgn

Hey Syllie

Ik ben sinds gisteren 14 weken zwanger en heb nu enkele dagen ook dat gevoel...

Maar aangezien dit ook mn eerste (bbz niet meegerekend) zwangerschap, ben ik niet helemaal zeker.
Ik voel het vooral als ik ontspannen neerlig 's avonds, of mss let ik er dan juist meer op.
Laten we hopen hé, dat dit de eerste bewegingen van de baby zijn die we voelen!  

Prettig weekend!

pfff gelukkig de gyn verklaarde mij van de week voor gek.
dit is de 2e (normale zwangerschap) en ik weet toch echt wel wat ik voel.
hier plopt het ook hoor.

xxxxx

Maak een ticker

Hoi meiden,

Ook ik dacht al een paar dagen wat te voelen maar sinds gisteren weet ik het zeker. Het is hem echt, ben zo blij.  Het blijft toch mooi de 1e bewegingtjes.  Dit is trouwens  mijn 3e kindje.

Groetjes Jacy (vandaag 14 weekjes alweer)

Wat leuk dat jullie je beebje al voelen.

Ik denk het soms wel, maar weet het niet zeker. De eerste plopjes, tikjes en kriebeltjes die ik voelde waren veel te hoog in m'n buik. Dus dat kon het nog niet zijn. Nu wel lager, maar voel het maar af en toe en twijfel dus nog steeds.

Bij m'n eerste heeft het ook lang geduurd voordat ik iets voelde. Met de 20 weken echo voelde ik iets terwijl we op het scherm zagen dat de kleine lag te schoppen, dus toen wist ik het pas zeker. Overigens bleek toen wel dat mijn placenta aan de voorkant lag, dus dan kan het wel kloppen dat je het pas later voelt.

Stiekem kan ik niet wachten tot het beebje echt een stuk groter is en dat je het voelt en ziet bewegen. Fantastisch vond ik dat, als je de kleine zag omdraaien in je buik. Zo'n hele golf beweging over je buik heen. Ik kon echt uren naar m'n buik zitten kijken en voelen.

GEniet van dit intense gevoel!
groetjes Marieke
15 wkn en 5 dgn

Hallo!!
Wat leuk om te lezen!!
Gisteren zei ik heel voorzichtig tegen mijn vriend dat ik DACHT dat ik de beeb voelde bewegen.. Voorzichtig omdat ik bang was dat hij mij voor gek zou verklaren omdat 'men' zegt dat dat niet kan..
Ik heb heel veel last van mijn darmen, maar dit voelde heeeel anders. Dit wordt mijn derde kindje, dus ik weet ook wel wat ik zou moeten voelen. En het voelde echt alsof er iemand van binnen zat te kloppen..
En nu lees ik dus dat ik niet de enige ben.. dus... als het echt zo is (wat ik denk) dan zal ik het de komende tijd wel vaker gaan voelen..
Wat een heerlijk gevoel he, nu wordt het 'echt'..

Ik moest dit geluksmomentje even delen.. hihi

Joepie,
Sinds gister weet ik het zeker. Kan onze kleine kruimel nu echt voelen. Gister zeker 3 kwartier achter elkaar. Wat een heerlijk gevoel weer!

groetjes Marieke

Terug
Bovenaan