beeje benauwd

hallo!!!

ik heb vandaag best last van benauwdheid....
Heb dat eigenlijk nooit gehad en vind dit wel een beetje raar...

Nu is mijn priveleven op dit moment geen rozegeur en maneschijn......
Ontzettende last van nek en schouder,zwager opgenomen in het ziekenhuis,huis kopen voor mijn schoonouders......... en dan ook nog is zwanger!!!!!!!!!
Pffffff ff teveel denk ik...

Maar goed wie herkent dit?
Wnt dan hoef ik me geen zorgen te maken
had al op internet gekeken maar dat was allemaal laat in de zwangerschap

Groetjes babyboom

Lijkt idd op klachten van teveel stress. Denk dat je het iets rustiger aan moet doen. Je lichaam geeft zelf eigenlijk aan dat het teveel is. Probeer toch regelmatig je rust te pakken en ff op de bank te liggen of id. Succes.

hoi Veerle

Dank je wel voor je snelle reactie!!!!!!!!!

Ik ben daar ook een beetje bang voor zit nu een half uurtje op de bank en het zakt al een beetje weg gelukkig...
ben nogal een schijtbroek met dat soort dingen ik denk gelijk het ergste en dan word het meestal ook weer erger......

Ik duik lekker vroeg me bedje in en de rest van de week maar verplichte rust!

Nogmaals bedankt!!!

Groetjes babyboom

idd even rustig aan doen!!
Je lichaam geeft aan als alles iets te veel is.
Mijn opa is vorige week overleden.......wat ook wel enige stress mee gaf en dat merk je gelijk.
Helaas elke keer als ik zwanger ben overlijd er iemand in de fam.
Me vorige zwangerschap was het me schoonvader.

Doe maar lekker rustig aan.

groetjes sylvia

hoi babyboom,

Ik heb het ook de laatste tijd sneller benauwd.
Nou had ik gelezen dat dat kon komen doordat de baby zuurstof bij jouw weghaald. en je daardoor zelf sneller benauwd bent. Maar ik weet niet of dat alleen in een later stadium is. Maar het hartje van een kindje klopt al bij 6 weken. dus dan heeft het ook al zuurstof dus zelf heb je dan altijd nog minder. Ja toch.

Groetjes,

Conny

Terug
Bovenaan