Beeldbabyfoon of een camera ophangen?

A

Anoniem

Guest
Wij zitten in dubio.
Want we willen heel graag ons zoontje snachts kunnen zien.
Het is nogal een wildebras en hebben hem al een aantal keer onder de dekens moeten weg vissen.
Het probleem is dat als hij wel goed ligt en je nu gaat kijken hij wakker word en het gehuil (want dat doet ie dan steeds) weeer van voor af aan begint.
Ik wil niet zo'n matje wil echt hem kunnen zien.

Nu heb ik veel reacties gelezen op internet, zo ook over de beeldbabyfoon Luvion
De meningen zijn hier zeeeeer over verdeelt.
Mijn man kwam er nu mee om een camera op te hangen.
zodat als hij snachts komt je de tv aandrukt en je hem op de tv kan zien.
Het scheelt nogal een hoop geld. T zelfde idee maar dan een beetje anders.
We horen hem verder goed, dus geluid hoeft niet, daar betaal je natuurlijk bij zo'n babyfoon ook weer voor..
In   principe gaat het dus alleen om het beeld.

Iemand tips? ervaringen?

Alvast bedankt!!

Groetjes

Hoi Inanna,

Ik kan me goed voorstellen dat jullie je rot schrikken als hij helemaal onder de dekens verstopt zit. Ik begrijp dat je niet zijn kamertje zomaar kunt oplopen omdat hij dan begint   te huilen.
Ik zou zelf persoonlijk erg onrustig worden als er een camera   bij onze dochter op de kamer zou hangen. Ik zou dan toch echt wel elk moment willen kijken.

Waarom koop je niet een dikke slaapzak, je kindje lekker in een piama in de slaapzak in bed. Haal het dekentje gewoon weg kan hij daar ook niet onder kruipen. Het is altijd het proberen waard.
Onze dochter heeft een dikke slaapzak aan en haar piama. Ze ligt ook niet altijd onder de dekens, omdat ze ze van zich afduwt of er onderuit kruipt. Nu heeft ze het toch lekker warm. 's nachts blijft ze overigens netjes onder de deken liggen, dus dan zal het wel warmer zijn.

Misschien kun je hier iets mee en anders gewoon de camera kopen. Doe waar jullie je goed bij voelen.

Succes!
Groetjes Anne

Terug
Bovenaan