Been w-en en niet kunnen slapen...iemand tips??!

Hi dames,

heb sinds gisterenavond last van been w-en en heb daardoor ook de hele nacht niet kunnen slapen. Ben nu een beetje moe en zoek iets wat de pijn draaglijker maakt.
Iemand tips?!

hallo.

ik heb ook been wn gehad.

gelukkig had ik ze net voor mn bevalling. heb dus geen ervaring met nachten lang wakker zijn.

maar wat bij mij goed hielp, is ze wegmasseren.

en een lekker warm bad deed ook wonderen.

je kan de wn zelf wegmasseren, maar t is lekkerder als een ander het doet (je partner bv)

succes ermee!

groetjes, do

mama van nathalia, inmiddels al weer 1 jaar

he,
Ik had vooral tijdens mijn bevallingen veel last van been w-en... het enige wat eigenlijk hielp was ontzettend hard richting mijn knie wrijven. En dat deed ik dan zelf. Het gemakkelijkst kon ik ze dan opvangen als ik op mijn rug lag, met mijn voeten op het bed, hard duwend en wrijvend richting mijn knie. Maar het blijft een elende... d'r is echt heel weinig wat echt helpt.
suc-6

Hoi,
Waarschijnlijk heb je er zelf niets meer aan, maar misschien anderen wel?
Ik had ook beenweeen in m'n bovenbenen, (en rugweeen) en vond staan leunend tegen de muur met m'n onderarmen het meest fijn. En dan een beetje wiegen. Toen ze erger werden ging ik op m'n knieen op een kussen op de grond en ellebogen op een stoel leunen. M'n rugweeen waren denk ik wel sterker dan beenweeen.

wendy

Terug
Bovenaan