been?

Hoi allemaal

morgen heb ik een gewone controlle echo.
ben nu 20 weken en volgende week de 3d echo.

nu heb ik sinds een week savonds last van mijn linker boven been, soort spier.
ik krijg me been savonds niet meer goed ophoog en erop staan is ook gevoeliger dan.
hebben hier meer vrouwen last van?

heb namelijk ook meer beweging omdat we sinds kort een pup in huis hebben dus kan ook daar aan liggen

lis
 
hoi!

ik heb zelf ook last van mijn rechterbeen en het trekt door naar mijn bil en als ik een drukke dag heb gehad dan heb ik er meer last van dan dat als ik een rustige dag heb gehad! maar bij mij is het zwangerschaps- Ischias, dat is een soort hernia tijdens je zwangerschap en het schijnt over te zijn na je zwangerschap, hoe het precies zit weet ik niet maar een fysio doet wonderen!! je moet gewoon wel rustig aan doen hoor!! want je hebt nog 20 weken te gaan!! ik nog 11 maar ik merk hoe zwaarder ik word hoe meer last ik ook krijg!!
doe rustig aan en ga anders ff langs de fysio voordat je je lichaam verziekt!! want door de pijn ga je andere houdingen aannemen en dan ga je scheef lopen en dan uiteindelijk heb je overal pijn...

succes ermee!!
 
ken het ook van me 1e zwangerschap , rond de 20ste week begon het en was het nog uit te houden aan het einde moest me man echt elke avond ff me been masseren, en dit hielp echt bij mij! probeer rustig aan te doen en anders ff bezoekje fysio!
succes!!
 
ik heb ook vaak last van een been.
als ik te lang gestaan heb dan zak ik er gewoon doorheen, snacht heb ik onwijs veel pijn (groeipijn)
de volgende dag kan ik haast niet lopen.

heb het nu gelukkig wat minder
en laat me elke avond eventjes lekker de benen in maseren. je voeten op een kussen snachts helpt ook. dan liggen de benen iets meer omhoog.

suc6
 
Terug
Bovenaan