beenkrampen


Hallo iedereen,

Ik heb een vraagje...tuurlijk anders was ik niet hier haha.( zeer snugger van me)
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik heel veel last en zeer veel pijn gehad van beenkrampen en onrustige benen. Ik had een zenuwbeklemming wat het niet makkelijk maakte.
Nu ben ik 23 weken zwanger van de tweede en ik voel dat de kramp in mijn li-kuit nu al begint.
Heeft iemand tips voor me wat ik hieraan kan doen? AL is het maar om het wat  te verlichten. Want zo erg als de eerste keer wil ik het niet meer memaken.

Groetjes.
 
hoi,
tegenstrekken werkt bij mij ontzettend goed, de kramp verdwijnt echt meteen!! En je hoeft er niet eens voor op te staan. Alles wat je hoeft te doen is je tenen naar je toe halen en je hak van je af. Ik hoop dat het bij jou net zo goed werkt als bij mij!!
Succes!
Stephanie (39+1)
 
Hoi,

Ik heb er nog geen last van, maar had het wel bij mijn vorige zwangerschap...alleen toen wist ik nog niet wat ik nu weet...of te wel een TIP!!

Ik hoorde bij de yoga dat het zal helpen als je regelmatig even door je hurken gaat en dan even een paar tellen op die manier blijft zitten. Ze zeggen dat dat de bloeddoorstroom bevorderd waardoor de kans op kramp afneemt....

Ik heb het nog niet geprobeerd maar wie weet helpt het!!

Groetjes Kirsten
 
hallo
ook ik heb een tip van de yoga op het bed gaan zitten met je rug recht en je benen licht gestrekt en dan met je voeten draaien eerst naar binnen dan naar buiten.
en je benen strekken en krommen dus plat liggende benen en gebogen benen en over je benen wrijven allemaal voor de doorbloeding.
succes liefs tijger
 
Hoi,

wat bij mij erg goed hielp  bij mijn vorige zwangerschap en ook helpt bij deze zwangerschap  's nachts is een zeepje tussen je matras en hoeslaken leggen bij je voeten.
Het klinkt heel erg raar en ik weet niet waarom het werkt, maar het werkt en daar gaat het om.
Heel veel succes
 
Terug
Bovenaan