Beentje door bedspijltjes...

Mijn dochter slaapt in een ledikant in haar slaapzakje. Nu krijgt ze het sinds een paar dagen voor elkaar om een been (liefst 2 natuurlijk...) door de bedspijlen te doen. Ze blijven niet vastzitten of zo, maar ze krijgt ze zelf niet meer terug en begint dan te huilen. Slapen gaat dan niet.

Iemand een tip om dit te voorkomen? Ze is gewoon nogal actief...
Ik heb wel gelezen over het vastmaken van het slaapzakje, maar hoe doe je dat dan? Zo lang is het slaapzakje niet en ik voed nog 's nachts, dus het moet ook niet te veel gedoe zijn.
 
als je een stuk stof aan de onderkant vastnaait, kan je de slaapzak gewoon onderaan het matras instoppen met het lakentje. Je haalt het er zo uit en toch kan ze niet alle kanten meer op.
 
hoi hoi

heel herkenbaar mijn zoontje is ook heel bewegelijk en zelfs in bed,
hij had voor een paar dagen terug precies hetzelfde maar hij doet het ook in de box en dan moet ik echt de spijlen uit elkaar trekken,
ik heb er geen oplossing voor.
succes gr mascha
 
Hoi,

Hier ook heel herkenbaar, hij doet ook zelf zijn slaapzak uit en komt dan met een been vast te zitten, ik weet niet wat je er aan kan doen, zullen ze toch moeten leren denk ik!

Gr MJ
 
hoi,\misschien kun je de slaapzak achterstevoren aan doen, met de rits op de rug. zo kunnen z'n beentjes er niet door, en kun jij hem er toch makkelijk uit halen... ik werk op een dagverblijf en zo hebben we dat wel eens gedaan bij een kindje die zelf zijn zakje uit trok en dan ook meteen z'n luier uit deed..( Bleeeh) haha. succes
 
Terug
Bovenaan