Beentje gebroken. Tips voor vermaak

<p>Hallo, </p><p>Helaas heeft onze ondernemende dame vandaag een fiets omgetrokken en heeft hierbij haar bovenbeen gebroken. Ze heeft gips van haar teentjes tot haar lies en dan om haar romp een soort van gipsen gordel. Zitten kan ze nu niet. Alleen half hangend in de bank. <br /><br /></p><p>Wie heeft tips om haar te kunnen vermaken? Ik ben echt even blanco.</p><p>Bedankt voor het meedenken! </p>
 
Heftig zeg..! Filmpjes kijken ;) maar dat had je vast bedacht. Kan ze haar beentje dan alleen recht naar beneden houden? Je kan dus niet wandelen/ fietsen? 
Knutselen, vingerverven, koekjes bakken, met een bal overgooien, muziek maken, muziek luisteren, zingen, boekjes voor lezen, eenvoudige spelletjes op tablet? 
 
 
Vandaag had ze nog erg veel pijn. Iedere houdingswisseling krijst ze. Zo sneu! 


filmpjes en muziek had ik idd ook bedacht. En boekjes kijken hebben we ook al gedaan. Fietsen lukt niet omdat ze zover niet kan zitten. Wandelen zou wel lukken hebben we vanavond uit gevonden want dan leggen we haar meer in een ligstand en dan met een kussentje achter haar rug dan kan het net. 


koekjes bakken en andere knutselwerkjes kan ik idd wel eens proberen. 
dank je wel voor het meedenken! Ik ben zo moe er door dat ik gewoon vast liep
 
Terug
Bovenaan