beentje in het gips

mijn zoontje is vandaag met 1 beentje in het gips gegaan.
ik vond dat zijn voet scheef stond. ik ben ermee naar de huisarts gegaan en ik werd meteen doorverwezen naar de orthopeet. En daar kreeg ik te horen, dat het een klompvoetje is.

Het CB, kraamhulp  en VK hebben helemaal niks gezien  of gezegd...

Ik ben boos en verdrietig tegelijk. Hij is nu 5 weken oud. De behandeling had eigenlijk  na zijn geboorte moeten starten.

Vandaag de hele dag met zijn zoontje geknuffeld... en nu slaapt hij eindelijk lekker.

groetjes,

Marjo

hoi,
ongelooflijk dat niemand het gezien heeft, gelukkig jij wel!
kan het nog helemaal goedkomen of weet je dat niet?
heel veel sterkte en ik hoop dat het goed komt.

groetjes,
daphne

Gelukkig dat jij zo goed hebt opgelet. Raar he, dat de rest het niet heeft gezien. Goed van je dat je het toch hebt aangekaart en niet blindelings er vanuit bent gegaan dat je het wel fout zou zien, omdat de rest er anders toch wel iets van gezegd zou hebben. Zo gaat dat vaak namelijk.
Wel jammer dat hij nu met zijn beentje in het gips zit. Maar goed, als het daarmee verholpen wordt.
Groetjes Veerle

Hoi Marjo,

Wat vervelend voor jou en je zoontje! Heeft hij last van het gips? Volgens mij is het vaak voor de ouders het vervelendst... Neemt niet weg dat het ook voor je zoontje niet leuk is, maar hopelijk kan het zich nog goed herstellen en komt alles helemaal goed!

Groetjes,

Eveline

Hoi,

Wat vervelend! Waarom gaan we naar het CB als ze dit soort dingen niet zien!? Ik kan me voorstellen dat je boos bent. Gelukkig is de behandeling nu gestart, ik hoop dat het allemaal goed komt!
Veel sterkte en succes!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (17-02-2007)

Terug
Bovenaan