Beenweeën

Ooohh moet even klagen hoor, sorry....
Ik heb zo'n last van voorweeën en vooral beenweeën... die kan je gewoon niet wegpuffen..
De buikweeën gaan wel redelijk, met puffen heb ik ze wel aardig onder controle, maar die verrekte beenweeën....
Ik masseer mijn bovenbeen dan maar en hoop dat het snel wegzakt, maar zijn weeën van meer dan een minuut.. Dus dat gebeurt dan niet zomaar...
En ik weet dat de bevalling nog erger is.... maar dan weet je waar je het voor doet en dit is gewoon onzinnig stom... zucht
Woensdag pas naar de VK, hopelijk dat ze wil kijken of er verweking is, dan weet ik waarvoor ik zo'n pijn heb....

Iemand nog meer last van??

Mijn menstruatiepijn heb ik heel vaak in m'n benen gehad, wel eens zo erg dat ik er echt ziek van was en bijna niet op m'n benen kon staan. Ik ben dus heel bang dat ik straks als de weeën beginnen ook beenweeën krijg. Wat ik ervan gehoord heb zijn dat de ergste weeën die je kunt hebben.
Ik vraag me dus ook af of je in dit geval dus niet beter gewoon de vk al kan bellen. Het vreet echt je energie anders!! (wist trouwens niet dat je bij voorweeën ook last van je benen kon krijgen)

Hoi hoi!

Ik weet niet of het bij mij al beenweeen zijn, maar ik hoef maar ik heb regelmatig een verkrampende pijn in mijn lies, wat uitstraald naar mn bovenbenen. Erg raar, heb het nog nooit eerder gehad. Hoop niet dat ik ook van die vervelende beenweeen krijg tijdens de bevalling!!
Sterkte in ieder geval...

Liefs mammma

Hoe gaat het nu?
Zelf geen last van beenweeen, maar gister wel 6 voorweeen gehad, buik. Ging gelukkig weer over en zaten lange tussenpauzes in. Nu nergens meer last van.
Hopelijk is het bij jou ook minder.

ik ken ook geen beenweeeen tot nu toe in deze zwangerschap,wel in die van mijn zoontje.toen kon ik niet staan vanwege beenweeen,zo zeer deed het!
sterkte en ik hoop ook dat de vk wil kijken of je ontsluiting hebt, en dan hoop ik voor je op 1 cm haha xxx

Terug
Bovenaan