Beenweeen??? Iemand hier ervaring mee???

Hoi Meiden,

Ik ben sinds zaterdagmiddag helemaal niet goed en zaterdag tegen de avond begon het in mijn bovenbenen krampen net een soort spierpijn het trekt weg en dan komt het weer, ze zijn ook erg pijnlijk. Ook ben ik sinds zaterdagavond aan het spugen gegaan en kan mijn eten niet meer binnen houden. 2 nachten al niet gelslapen en mezelf geen houding te kunnen geven.

Ben helemaal niet bekend met beenweeen, zijn dat oefen weeen of echte weeen? Heeft misschien iemand hier ervaring mee?

Liefs RH

Ik heb geen ervaring met beenweeen maar ook ik voel me al een paar dagen niet helemaal geweldig. Ik hoef (nog) niet te spugen maar heb af en toe wel braakneigingen vooral 's avonds na het eten. Of dit nou een voorbereiding is op de bevalling of het gebrek aan slaap weet ik niet. Heb ergens gelezen dat als de bevalling niet meer lang op zich laat wachten vrouwen zich soms niet helemaal lekker meer voelen.

Hoop dat we allebei binnenkort wat nachtrust kunnen genieten want iedere keer overdag slapen is ook niet alles.

Ben bij de vk geweest en de het is idd aan het rommelen er is ook al iets ontsluiting en moet het nu goed in de gaten houden.

Hopelijk hebben we idd straks wat betere nacht rusten zeg.

Het zijn inderdaad vast beenweeën, dat spugen komt ook wel eens voor bij weeën. Bij mijn eerste bevalling gingen mijn darmen helemaal aan de rommel (bij de 2e niet maar naderhand wenste ik dat het wel zo was geweest).

Hoeveel weekjes moet je nog RH? Het rommelt bij jou al zo'n tijd, dat het bijna een opluchting moet zijn als de kleine er is. Sterkte hoor!

Hoi CAAT85,

Ik kan me bij de eerste nog herinneren dat ik bij de 4cm ontsluiting aan het spugen ben gegaan, maar zover is het nog niet. Ik ben nu 35,3 wk zwanger en idd het rommelt al heel lang.

Ik heb nu wel ik het inwendig onderzoek heb gehad bij de vk last van licht bloed en slijmverlies.

Ik zal idd blij zijn als de kleine zich aan dient al is het wel beter dat hij nog wel even blijft zitten ben ik het nu toch echt wel zat.

Liefs RH

Tijdens mijn eerste bevalling had ik ook been weeen. Wat mij hielp was tegendruk & massage.
Het is een hele irri wee. En of het oefen weeen zijn weet ik niet. Ala ik jou was zou ik de vk bellen & overleggen.
Sterkte!

Hoe voel je je nu?

Hoi Mieka,

Ik was s middags al naar de vk geweest en moet het in de gaten houden en er was wel iets ontsluiting. Sinds het toucheren verlies ik nu nog steeds vieze bruine afscheiding en de krampen blijven komen. Als het te erg wordt zou ik weer bellen en anders gewoon vrijdag op controle.

Liefs RH

Terug
Bovenaan