beertje Luca

Hoi,

Ik ben de moeder van Lucaa. Mijn dochtertje is 6 maanden oud. Ik ben op zoek naar een reserve beertje. Het gaat om een beertje kroeldoekje van felicitas/jonge gezinnen. Deze heb ik gekregen via hostess bij bestelling babydoos. Ik kan deze helaas niet bij bestellen. Wie o wie heeft nog zo'n beertje. Ik wil er graag wat voor betalen. Alvast bedankt!!

Hoi

Volgens mij heb ik er nog 1 liggen. zo'n vierkant tut doekje met in de midden een beertje en een label van jonge gezinnen. Als je de verzendkosten betaald mag je hem hebben, we hebben hem nog nooit gebruikt. ligt voor de sier op tessa's kamertje.

groetjes grietje

heb je toevallig een foto?
ik denk dat ik er namenlijk ook 1 heb, als ik het zo lees maar weet niet zeker of het de zelfde is.
als het de zelfde is: bij mij het zelfde als mn voorganger. we gebruiken hem toch niet, dus je mag hem hebben.

nathalia heeft ook een lievelingsknuffel.
toen we zagen dat ze er zo "verliefd"op was, hebben we er gelijk 5 bij   gehaald.
mocht ze hem dan ooit  kwijt raken, hebben we er nog een paar hahaha.  ( komt zij natuurlijk niet te weten he)

liefs, do

Heee do,

Een kleine tip om  die vijf knuffels af te wisselen. Want op een gegeven moment gaat het niet alleen om de knuf zelf maar ook om hun vertrouwde geur die erin hangt.
Dus 1 in dr bedje, 1 beneden in de box, 1 in dr tas voor onderweg bijvoorbeeld.

Liefs Reneke

Ik heb ook een tip voor Do.

Stop de kunffels ook af en toe in de wasmachine dan blijft de geur er ook niet zo lang in hangen. En dan is het makkelijker met het afwisselen van (in jou geval) 5 knuffels.

Liefs Jeske
mv Ilse (3 september 2 jaar) en Stan 4 maanden

heyhey.

ik weet dat het ook meer om de vertrouwde geur gaat.
toen mijn nichtje klein was, had zij ook een lievelingsknuffel.
mijn tante was ook zo slim, en verzamelde er ook heel veel.
die bewaarde ze allemaal op zolder.
telkens als mn nichtje er 1 kwijt was, of hij moest gewassen worden pakte mn tante snel een andere knuffel van boven.
als mn tante dan zei dat hij gewassen was, vond mn nichtje het weer goed.
dit ging jaren lang goed.
tot ze 10 jaar was en op zolder aan het spelen was. daar vond ze een hele vuilniszak vol met dezelfde knuffeltjes.
samen hebben ze er toen heel hard om gelachen en ze was gelijk knuffel vrij hahaha.
hoe kan je kinderen voor de gek houden hihihi.
en natuurlijk zal ik ze zo nu en dan wassen. dat mocht ze hem een keer kwijt raken, ze een schone andere knuffel heeft.

groetjes, do

Terug
Bovenaan