Beetje aan late kant, moederdag kadootje?

Help, wie weet een leuk moederdagkadootje?

Ik wil mijn moeder eens in zonnetje zetten, aangezien ze altijd voor ons en onze mooie meid klaarstaat.
Ik dacht eerst aan een beautybehandeling, maar dat is €50,- voor maar 50min. En ik mag de sauna niet in nu ik zwanger ben, dus beetje duur voor alleen die 50 min.
Bonbon workshop heeft ze laatst met de werk gedaan, wel heel lekker hihi,
Iemand nog idee?

Liefs

Gezellig een high-tea?
Of is je mama creatief? Dan bijv. een sieraden workshop.
Heb ik met het vrijgezellenfeestje van mijn schoonzus gedaan, kostte €25 p.p.

Ik heb het ook altijd een leuk cadeau gevonden om een tas of t-shirt te maken met een foto erop, maar ja... nu je zwanger bent kan ik me voorstellen dat je daar nog een jaartje mee wacht tot jullie hetzij met 4 hetzij alleen de kids daarop kunnen zetten.
De tas die ik heb gekregen met de foto van Isabelle erop kwam bij de Hema vandaan.

Succes met het bedenken van cadeau-ideeen.
Wie weet komt er voor mij ook nog een leuk ideetje langs.

Hoe is het verder met jullie?
Zal je volgende week eens bellen'.

Liefs Monica

ja high tea is ook leuk....ik geef mijn moeder een foto van mn vader met zn twee kleinkinderen...

liefs,karin

p.s de foto heb ik laten maken door een fotograaf

- een foto van je gezinnetje
- een mooie armband met inscriptie
- mooie ring of ketting
- misschien heeft je moeder wat op haar lijstje staan wat ze nog nooit gedaan gedaan of gekregen heeft en ze dat graag wil?

succes ermee... en mama's weten jullie zelf al wat jullie krijgen of heb je wat bijzonders gevraagd?

Hier heb ik de hint gegeven ;-) dat het zondag moederdag is maar ben bang dat hij het vergeet, manlief is niet zo een held in die dingen onthouden of er aandacht aan geven.

Liefs Marina

Hihi mijn moeder wil heeeeeel graag een keer parachute springen. Maar dat vind ik een beetje te duur. Ik gun het haar wel hihi. Er is alleen niemand die eraan meegaat betalen, want mijn moeder staat bekend als brokkenpiloot dus niemand wil het op haar geweten hebben. Maar van mij mag ze!

High tea samen is ook wel lekker, goed idee!

Rob heeft gevraagd of ik nog wensen heb, maar ik geloof hem niet zo. Verdenk hem ervan dat hij al iets geregeld heeft.
En op kdv lag er al een kadootje voor me. Maar volgend Myrthe was die voor Isabelle, dus dat wordt nog wat

Terug
Bovenaan