beetje afstand

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik ben al een tijdje niet op dit forum geweest. Ik was hier eerst meerdere keren per dag. Ik was zo ontzettend bezig met het zwanger worden. Maansteen gekocht en om de dag klussen en dan was er aan het eind van de maand weer die teleurstelling. Ik neem dus een beetje afstand en probeer me  op andere dingen te richten. Ik lees nog wel steeds de berichtjes maar alleen niet meer elke dag. De meiden die zwanger zijn, van harte gefeliciteerd en ik wens jullie een fijne zwangerschap. Voor al die meiden die nog aan het proberen zijn heel veel succes en ik hoop dat we binnenkort allemaal een positieve test mogen krijgen.

Groetjes Monique.

Hoi hoi

ik kan je helemaal begrijpen echt waar

ik ben anderhalf jaar getopt met de pil...en een jaar bezig...ben nu 4 dagen overtijd en heb gisteren een echo gehad...en voor 60%zwanger...

nu ben ik ook misselijk en voel me anders..dus weet bijna zeker dat ik zwanger ben..over 2 weken krijg ik weer een echo..

maar even verder over jou...ik was er ook heel erg mee bezig en heb ook afstand genomen van het forum...ik dacht het lukt me nooit straks is er wat mis..
toen er nog bij dat me schoonzus gelijk zwanger was..dus werd er nog mee geconfronteerd ook...dat heeft me heel erg pijn gedaan..

maar meid het komt echt wel goed,,ik deed het ook om de dag liefst elke dad,,maar afgelopen maand heb ik het nie teens veel gedaan heb wel 10 min met de benen omhoog gelegen..geloof me het komt echt wel..al vindt je het moeilijk op het moment.

ik hoop dat je eeen beetje opknapt en weer fris ertegen aan gaat

Terug
Bovenaan