Beetje afstand

Hoi lieve meiden,

Ik heb besloten wat minder aanwezig te zijn op het forum.
Ik merk aan mezelf dat ik er op deze manier (nog) meer mee bezig ben dan goed voor me is...

Kan de verleiding haast niet weerstaan om telkens weer te lezen wat de ontwikkelingen zijn, ook op mn werk en dat kan niet! Ben ook niet verder gekomen met de baan waar ik op had gesolliciteerd o.a. omdat ik met m'n hoofd bij m'n kinderwens/ons IVF verhaal zat en me onbewust/bewust niet heb geconcentreerd op de baan zelf. Daar baal ik van....heb ik een kans laten schieten, stom stom!
Ik denk dat het ook te veel voor me nu (new job/werkkring en de IVF behandeling dit najaar) en ik heb me daar onbewust tegen 'ingedekt', zo voelt het.
Ik werd ook al door manlief teruggefloten.. dus ik blijf jullie wel af en toe volgen maar schrijf voorlopig even niet meer zo actief meer. Nog 2 weekjes werken en dan heb ik eindelijk vakantie. Heb daar erg veel zin in en ben er ook erg aan toe merk ik.

Ik hoop dat het jullie allemaal goed zal gaan en dat er in/na deze zomer veel mooie en positieve berichten zullen verschijnen!!

Voor iedereen heel veel geluk, sterkte en liefs van Suus
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

lieve suus,
we zullen je wel missen maar ik snap je helemaal. ik probeer t zelf ook een beetje maar t is nu nog wel heel fijn om hier te zijn... Ik wens je een hele fijne vakantie. ik ga over 2 en een halve week, dus dat is bijna gelijk...als je merkt dat je even wat van je af wilt schrijven zijn we er ge3woon he! want dat ivf schijnt toch best zwaar te zijn, je kan dan ook niet zeggen ' ik ben er niet mee bezig...' maar goed, je kan wel proberen thuis wat meer rust in je leven te hebben en steeds checken wat er geschreven is werkt dat niet in de hand. ik heb nu een bandje met ontspanningsoefeningen en ik moet ook heel streng voor mezelf zijn om dat te gaan doen ipv hier naar toe. daarna voel ik me wel beter... nou, heel veel sterkte de komende tijd en je laat wel af en toe horen hoe t gaat he? liefs, lis

Lieve suus,

Goed dat je ff afstand neemt,,heb ik ook een tijdje gedaan en bevalt prima!!

Hele fijne vakantie en geniet er maar lekker van!!

Jullie ook heel veel geluk en sterkte, liefs moi xxx

Heel goed van je. Ik begrijp het ook wel. Het is erg verleidelijk om steeds het forum te blijven volgen, maar hierdoor blijft het allemaal ook wel erg nadrukkelijk aanwezig. Iedere keer dat je kijkt en leest denk je er tenslotte weer over na. Soms moet je ook weer even afstand nemen.

We zullen je (lieve) berichtjes wel missen, maar ga lekker van de vakantie genieten.

groetjes,
Gonnie

Lieve Suus

Soms moet je wel even afstand nemen daar kom ik zelf ook steeds meer achter.Soms is dat heel moeilijk.
Maar ja je weet het je doet het uiteindelijk toch voor een goed doel.
Straks even lekker van die vakantie genieten.Even geen dingen aan je hoofd die moeten,hadden wij laatst ook en je komt echt herboren terug.Vond ik.
Vind het wel heel jammer dat ik nu je adviezen en verhalen moet missen,maar je moet doen wat goed voor jezelf is en natuurlijk ook voor je man.

Heel veel liefs van Truida
En geniet van de rust

Hoi Suus,

Goed hoor ff afstand, dat heb ik ook gedaan en dat geeft wel meer rust. Ik ben ook niet zo aktief meer als in het begin. Op mijn werk kik ik ook niet meer. Heb dat wel gedaan. Maar dan ben ik 24 uur per dag hiermee bezig en dat was niet goed. Daardoor kreeg mijn vriend ook niet de aandacht die hij nodig heeft en is dus niet goed voor de relatie. Nu kijk ik alleen s'avonds en soms s'ochtends als ik vrij ben. En dit bevalt mij prima.

Ik hoop dat het je gaat lukken en zal je ook wel missen maar dit is belangrijker.

Tot gauw!

Liefs Claudy

Lieve Suus,

Ik begrijp het ook heel goed, en herken het ook. Je kan er zo mee bezig zijn dat je er zelf gek van wordt.

Het zal wel een groot gemis zijn Suus, je reageerde altijd en zo lief en begrijpend!!

Ook ik heb de neiging om elke keer ff snel te kijken, ook op het werk. En dan denk je pffff, het is toch makkelijk om niet naar het forum te gaan. Maar het lijkt soms wel een verslaving. En dan zit je er toch middenin. Met je eigen verhaal, maar ook nog eens van alle anderen.

Nou heel veel sterkte (als je dit nog leest) en ga lekker genieten op vakantie! Ik hoop van harte voor je dat de IVF behandelingen aanslaan en dat je dalijk de trotse moeder van een mooi kindje bent (dat hoop ik natuurlijk voor iedereen hier)>

Ik zal je missen!!

Liefs,
Anne

Terug
Bovenaan