Beetje angst voor maandag...

..ben een beetje bang voor maandag want dan hebben we de eerste echo. En niet odmat ik bang ben dat de echo niet goed is (ja ook wel een beetje) maar omdat het misschien een inwendige echo word.
Ben maandag 8,5 week zwanger en ze twijfelde of ik een gewone of een inwendige moet. Voor de zekerheid moest ik maar met een volle blaas komen omdat ze toch eerst een uitwendige gaan proberen.
Ik weet het, heb al een bevalling meegemaakt dus eigenlijk zou ik dan wel wat gewend moeten zijn.
Bah kan het niet helpen maar ben best bang!

Wie kan mij geruststellen?

Ben niet zwanger, maar heb afgelopen periode meerdere inwendige echos gehad, keek er waanzinnig tegenop. Maar echt het stelt niets voor...
Gewoon er niet naar kijken (dat hielp bij mij) en goed ontspannen...

hoi!

kan me wel voorstellen dat je het niet fijn vind,
toen ik op nacontrole moest na mijn vorige bevalling kreeg ik heel onverwacht nog een inwendige echo om te kijken of alles op zn plek zat en schoon was, ik vond het ook niet leuk, maar achteraf valt het enorm mee.
en misschien hoeft het helemaal niet en maak je je voor niets ongerust!
succes!

Ik heb ook een inwendige echo gehad.

Nou je merkt er niks van. Waarschijnlijk is het wat ruimer daar sinds mijn eerst bevalling?
Maar dat ding gaa erin...je voelt het bijna niet. Alleen als ze in een andere hoek wil kijken en dat ding beweegt merk je het even maar het is niet vervelend of pijnlijk.
En als je je niet te veel zorgen maakt of te veel schaamte hebt dan gaat het helemaal goed. Tenminsten dat zijn mijn ervaringen.

Dus niet schamen en lekker ontspannen en dat krijg je een paar mooie plaatjes van je kindje te zien !!!!!!

Ik maak me meer zorgen om de vruchtwaterpunctie die ik 15 november heb...dat is pas pijnlijk en dan nog doe ik het graag. Alles voor het kindje.....

Heeeeel veel succes en even laten weten hoe het je verlopen is hé.

Ik had 2 weken geleden mijn eerste echo en daar op was te zien dat er een tweede zakje was die veel kleiner was en waar zich niks in had ontwikkeld..
Dus ik heb 1 baby die helemaal goed is en een die zich in een heel vroeg stadium niet heeft ontwikkeld.

Om het kleinere zakje beter te zien wou ze ook een interne echo doen maar ik heb gewoon gezecht dat ik dat echt niet fijn vond.. en toen heeft zij er verder niet op aangedrongen en gewoon nog even gekeken met de gewone buik echo en dat was uiteindelijk ook goed genoeg

Kortom als jij het echt niet fijn vind gaan zij dat echt niet doen hoor :) Dit is mijn eerste en ik moet er gewoon nog aan wennen dat mensen "daar" aan gaan zitten enzo

En je kan altijd een weekje later even terug komen als het nog te vroeg is.. dat vind echt niemand raar ofzo :)

Ik zag er ook tegenop en bij de gewone echo was het niet te zien. Maar echt zoals hierboven meerdere keren geschreven, het stelt niks voor.
Je voelt vrijwel niks. En nu wist ik wel zeker dat het bewoog en hart activiteit was. Anders moet je weer een week of 2 wachten....

Het is ook weer zo voorbij en je hebt meer zekerheid.

Succes morgen.

Hoi mamavl,

ik wil je even succes wensen vandaag.....
Het wordt vast een prachtige echo!!!
Zelf heb ik ook een echo gehad met 8.5 week. HAd een goee volle blaas en toen was het beeld super goed, gewoon uitwendig.

Knuf

Terug
Bovenaan