Beetje angstig voor 20 weken echo!!

Hoi Meiden

Zoals het onderwerp al zegt ben ik een beetje angstig voor de 20 weken echo.
Aanstaande woensdag is het zover, gelukkig al om 8.15 dus hoef niet lang te wachten.
Aan de ene kant verheug ik me er wel op maar dan sluipt de gedachte binnen "straks is er wat mis". Het komt omdat ik in me omgeving heb meegemaakt dat 2 vrouwen er met 20 weken achterkwamen dat het kindje helemaal niet goed was en dus allebei de zwangerschap hebben laten afbreken.
Ik moet daar echt niet aan denken (net zoals jullie haha).
Met 16 weken hebben we een geslachtsbepaling laten doen en toen was alles (voor zover je dat dan al kan zien) goed.
Zijn er meer meiden met dezelfde gevoelens??

Groetjes Mama2006 (19w+2d)

Hoi mama 2006,

Ik kan het goed begrijpen dat je het een beetje eng vind. Ik vind het zelf namelijk ook. Zodra ik er aan denk schiet ik al in de stress. Maar dit komt meer door mijn eigen verleden. Wij kwamen er ook met 20 weken achter dat ons kindje niet levensvatbaar was en hebben toen de zwangerschap afgebroken. Nu heb ik ook as woensdag de 20 weken echo, en er kan van alles zijn. Zeker omdat ik weet wat er allemaal kan zijn (mensen zoeken je toch op als je zoiets meemaakt en hoort dan ook teveel verhalen)

Ik vind het vreselijk dat ik vandaag gewoon vrij ben, anders kon ik nog lekker even aan het werk en ben ik er niet de hele tijd mee bezig. Nog twee dagen en dan is het zover (jij mag al vroeg, dat is wel lekker) ik ben pas in de middag aan de beurt.

Succes woensdag.

Gr. Quint

Hey Quint

Kan me voorstellen dat jij je ook zorgen maakt, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt en ik maak me al zorgen, laat staan jij.......
We gaan er gewoon vanuit dat alles goed is !!!
Jij ook succes woensdag, laat je even weten hoe het is afgelopen??

Mama2006

Ik heb maandag ook de 20 weken echo, en vindt t ook wel spannend hoor. Heb geen nekplooimeting of andere testen laten doen, en ben natuurlijk als de dood dat ze nu toch wat vinden. Ik denk dat iedere a.s. mama dat heeft.
Ik mag om 9.15 uur, dus ook lekker vroeg in de ochtend, mannetje heeft ook vrij dus gaan daarna wat leuks doen. We gaan er gewoon van uit dat alles goed is, anders blijf je in de stress....

Terug
Bovenaan