Beetje balen

Hoi allemaal,

Mocht ik gisteren voor het eerst naar de vk in de hoop op het horen van een hartje gebeurt dat helemaal niet. Moest wel weer de meeste vragen doornemen. Stond gelukkig ook wel iets nog in de computer van Jordan en daarna meteen bloed prikken.

Toen ik vroeg of ik het hartje mocht horen zei ze dat ze dat niet meer deden i.v.m. de geluidgolven??? ze weten niet of het schadelijk is of niet voor de 14e week. Echt balen dus!!!!!

Ik had al aangegeven dat ik me wat zorgen maakte omdat ik me eerst zo misselijk voelde en draaierig en na het flauwvallen ineens niet meer. Maar ze zei dat dat niets met elkaar te maken heeft.

Mijn datum is nu met heeeeeel veel vraagtekens van 15 oktober naar 21 oktober gezet. Moeten wachten op de termijnecho. Mocht wel met 10/11 weken naar het zh voor echo maar ik wil niet inwendig dus moet nog 3 weken geduld hebben. Grrrrm

Sorry voor het geklaag!

Liefs Wendy

P.S. Bij mijn vorige in Wageningen mochten we wel hartje op 9 week horen. Zit nu in Assen

nou...das helemaal niet leuk!
zit je je te verheugen op iets en dan helemaal niets!
maar ik vraag me af...met 10 weken kun je toch wel via de buik een echo maken?
ik ben vorige week maandag geweest en was toen nog geen 9 weken en toen konden ze al via de buik zien, terwijl ik eigenlijk te dik ben om een buikecho te maken (ik moet dus wel inwendig)
ik zal als ik jou was wel even aangeven wat je ervan vond de volgende keer bij de vk, anders blijf je misschien wel met dit rotgevoel zitten en das niet de bedoeling he.en navragen omtrent de echo (dan hoef je misschien niet zo lang te wachten)
en klagen?....dat mag altijd! hahaha

groetjes mamabeer

Jammer hoor.. maar wat ik meestal hoor als reden dat ze het niet voor de 12e week doen, is dat de kans groot is, dat het hartje nog niet te horen is.. Maar over de geluidsgolven heb ik nog nooit wat gehoord..
sterkte met afwachten!
gr. mamajo

HOi,

Dat is balen zeg.

Wel apart dat je pas met 13 weken een echo mag. Bij mijn is vandaag een uitwendige echo gedaan en ik ben 9 weken en 3 dagen zwanger (we dachten eerst al 10 weken). En op die echo was alles te zien.

Mijn verloskundige luisterd ook pas naar het hartje met 13 weken, maar ze heeft mij geen reden verteld. Ik nam aan dat dit normaal was.

Succes met afwachten

Liefs

Hoi,

Bij ons in het ziekenhuis doen ze veel inwendige echo's. Vooral als het voor de 12 weken is. Dit staat ook op het formulier dat je bij het ziekenhuis moet inleveren. Om persoonlijke redenen wil ik echt geen inwendige echo dus ik zal nog even moeten wachten....

Bedankt voor de reacties!
Wendy

Terug
Bovenaan