beetje balen

Vandaag kon ik de vk bellen om gestript te worden, mocht halverwege de ochtend komen. Helaas ligt ons kind veel te hoog en mijn baarmoeder gekanteld waardoor ze er niet goed bij kon. Ze kon t hoofdje bel voelen heb ongeveer 1 cm ontsluiting maar t strippen lukte niet. Morgen dan maar gewoon naar de gyn en kijken wat die ervan zegt/denkt. Hoop eigenlijk dat ik ingeleid wordt maar goed weet nu natuurlijk ook niet of dat mogelijk is. Baal er wel een beetje van maar goed, we wachten t maar weer af.

Xxx

Hey pluisje,

Ik snap dat je baalt hoor. Toen ik de 40 wk voorbij was gingen ze ook kijken om te strippen en net als bij jou gekanteld en konden er niet bij. Bij mijn eerste was dat zelfs een dag voor de bevalling het geval de vlgnde dag kwam hij. En nu keken ze toen op een do en op n ma kwam hij spontaan binnen 5 uurtjes terwijl de baarmoeder gekanteld was op een donderdag. Het zegt allemaal niets want het kan zomaar in 1 keer komen hoor maar snap dat je baalt.

Hoe ver ben je nu in de zwangerschap?

Hou de moed erin hoor.

Liefs RH

Ben vandaag 41 weken precies. Heb bij mijn zoon ook 10 dagen overtijd gelopen maar daarbij ging het in de laatste weken lichamelijk beter met mij. Nu is alles me teveel en tja met een peuter van 22 maanden erbij dus extra zwaar. Maar goed laten we maar zeggen dat wachten altijd beloond wordt.

Terug
Bovenaan