beetje bang geworden

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik moet dit echt even kwijt.
Ik heb net foto's bekeken van baby's die net geboren waren.
Heel bloederig allemaal enzo.
Toen voelde ik me ineens toch wel wat bang worden.
Stel dat ik niet tegen dat bloed enzo kan???
Zijn er andere meiden/vrouwen die dit gevoel ook wel eens hebben ondanks dat je nog niet eens zwanger bent?

Liefs van Nadine.

hoi hoi

ik heb ook wel eens zo mijn bange momenten!!!
niet om dat bloed maar dan om hele andere dingen!!!!

mijn schoonzusje is pas bevallen en als je dat dan allemaal hoort,
ingeknipt,vacuumpomp en al die pijn wat je dan hebt!!!!

en ben erg bang dat het kindje tijdens je zwangerschap overlijd
of tijdens of naar de bevalling!!! dat lijkt mij echt verschrikkelijk!!!!
een oud buurmeisje van mij wist vrij direkt dat het kindje in haar
buik niet goed was,en ze heeft de natuur zijn werk laten doen,
het kindje is met 22weeken zwangerschap dood gebooren!!!
en een vriendin van mij heeft pas haar kindje naar haar bevalling
verlooren,omdat er ook wat niet goed mee was,maar dat heeft ze tijdens haar
zwangerschap niet geweten!!!

van dit soort gebeurtenissen word ik erg bang!!!!

xxxtam80

Hoi Tam,

Fijn dat je gereageerd hebt.
Kweet wel dat ik niet de enige ben die wel eens bang word van al die verhalen, maar toch is het fijn om even te "horen" dat ik echt niet de enige ben.
Thanks!

Liefs, Nadine.

hoi nadine
Ook ik vrees weleens grote vrezen puur om het feit dat ik kraamverzorgster ben geweest en bovenop de bevalling heb gezeten en mee heb gekeken.
Dat alle details je zo na blijven dat het me soms benauwd.
Maar goed mijn schoonzusje is de 20ste bevallen van een zoontje zware bevalling met vacuum knip etc.
Die zegt ook meid je merkt het nog geen eens je bent zo met de weeen bezig dat je de pijn niet eens meer voelt.
Bianca

Hallo,

Ik ben er superbang voor maar vaak denk ik toch, er zijn me zoveel vrouwen voor gegaan en........... ik heb 8 maanden om eraan te wennen (de eerste maand weet je natuurlijk nog niet). Dus ik schuif het nog maar even voor me uit

Liefst talke

hey meiden,
ik was ook best bang voor de bevalling. ik dacht elke keer kan ik het wel en het zeer en dat kan ik niet aan! maar puntje bij paaltje heb ik een top bevalling gehad ik zou hem zo over doen. ik ben meteen begonnen met persweeen ik heb geen voorweeen gehad en toen de vk eindelijk wilde komen na een uur (ze zei namelijk elke keer van het kan niet het is de eerste) had ik al 9,5 cm ontsluiting ze moest me vliezen door prikken maar hij had in het vruchtwater gepoept moest ik met een noodgang naar het ziekenhuis daar was ik net optijd want hij hing er al bijna uit hoefde maar 1 keer te persen en hij was er.
ben ook niet ingeknipt of uitgescheurt. intotaal heeft mijn bevalling van het eerste krampje tot aan de bevalling bijna 2 uur geduurt.
ik vond de bevalling ook een enorme kik geven zoveel kracht dat je in je hebt dat is gewoon niet voor te stellen.
ik denk dat iedere vrouw wel angsten heeft tijdens de zwschap en na de bevalling en die zal je denk altijd houden. mijn zoontje is nu 15 maanden en als hij te lang sochtends uitslaapt ben ik bang om in zijn kamertje te gaan. terwijl ik weet dat hij gezond is.
en je hoort namelijk ook altijd de slechte verhalen want die zijn natuurlijk altijd indrukwekkender dan de goede en daar komt ook gewoon heel veel angst bij kijken.
xxx
sabrine

Terug
Bovenaan