beetje bang nu het steeds dichterbij komt de bevalling

ben best een beetje bang voor die bevalling krijg toch wel angst dat het niet goed gaat.. met mij of het kindje. hebben jullie dit ook?

Ja hoor ik vind t ook doodeng. Vooral nu ik sinds zaterdag al behoorlijk aan t rommelen ((voor)weeen) ben en t dus rap dichterbij komt vind ik t eng. Ik heb er al 1 maar die is via een ks gekomen dus ik weet totaal niet wat ik verwachten moet. En ook nu het rommelt zeg maar dat ik niet weet wanneer te bellen oid en ja dat wachten maakt t er ook niet beter op haha. Maar goed veel keus heb ik niet.

Succes!!

xx

Hoi tuurlijk vind ik het spannend, maar eng. Nee niet meer. Ben er helemaal klaar voor. Ben naar 2 bijeenkomsten geweest, veel ingelezen en we praten er samen ook veel over.
Wil natuurlijk niet zeggen dat ik er even in ga, maar merk dat ik er lichamelijk en geestelijk klaar voor ben.
Bij 34 weken was dit bij mij ook anders (weet niet hoever jullie nu zijn)
Maar nu, nee kom maar op denk ik nu en tja dat er vanalles mis kan gaan. Dat heb je ook als je gaat autorijden. Vertrouw op mijn VK en ken ze nu goed genoeg.
Ben ook erg van dagdromen, en daar heb ik trouwens alle sanarios in doorgenomen. hihi.
We gaan nu maar afwachten hoe en wat

x Yvonne

Ik snap heel goed dat je het spannend vind. Je krijgt tenslotte een kind! En dat moet nog uit je lichaam geperst worden ook haha! Ik zou proberen er niet teveel aan te denken, is moeilijk je kunt aan niks anders denken nu maar probeer het toch.

Hier is het ook al flink aan het rommelen. Ik hoop dat het gauw doorzet!! Ik vind het ook spannend, maar ik ben bovenal nieuwsgierig! Ik heb een 'normale' bevalling gehad en ja het is erg pijnlijk maar het is te doen. Nu had ik wel een ruggeprik dus dat scheelt haha.

Succes meid en het komt allemaal goed meid!!!
Liefs ciomama

ik heb dat ook.
geen diee wat ik moet verwachten.
Bang dat ik de pijn niet aan kan. kan namelijkm flauw vallen van pijn.
Of dat ik het niet juist voel en in paniek raak.
stel het is al zo ver en ik ben te laat in het ziekenhuis.

De raarste dingen haal ik in mijn hoofd.

Terug
Bovenaan