beetje bang voor bevalling..

A

Anoniem

Guest
Ik ben nu 31 wk zwanger van de 2e. Ik ben van de 1e   5wk te vroeg bevallen.Dat begon met gebroken vliezen , maar het kindje was goed ingedaald dus had ik geen paniek. Maar nu hoor je vaak dat het kindje in een 2e (en verdere ) zwangerschap niet vantevoren indaald, maar pas tijdens de bevalling. Mijn angst is nu dat mijn vliezen gaan breken en de navelstreng   klem komt te zitten....met alle gevolgen van dien...
Is er iemand die dit herkent????

Wat ik ook niet herken van mijn 1e zwangerschap is dat mijn leven geleid wordt door hormonen...en niet zo'n beetje....Ik hoop zo dat de laatste weken wat vlugger voorbij gaan......

Door1

Hoi hoi Ik snap het heel goed wat je bedoeld. Bij de eerste weet je nog niet echt wat je te wachten staat en bij je tweede ben je al heel wat wijzer. Als je het niet vertrouwd vraag je het toch gewoon aan je vk of gyn. en als je alleen de angsten hebt vertel het hem of haar dan gewoon. misschien kan hij je gerust stellen. En je hormonen dat zou ook heel goed kunnen dat je nu gewoon veel vermoeider bent dan bij je eerste. En dan nemen ze veel sneller een loopje met je . Ik hoop dat je je angst een beetje opzij kan zetten en een rustige bevalling te gemoed kan gaan liefs Monique

Terug
Bovenaan