Beetje bang!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ben een beetje bang voor de 20 wk echo over 3 weken krijg ik die, dan ben ik 20,5 week zwanger. Voel me verder wel goed heb wel wat bloedingen gehad maar de echo's wezen uit dat alles goed is maar toch ben ik een beetje bang.

Wie heeft dat nog meer en wie kan mij advies geven om niet bang te zijn.

Gr Fruit Girl

Hoi hoi,

Ik vind het ook heel dubbel hoor. Aan de ene kant vind ik het ontzettend leuk om die kleine weer te zien maar aan de andere kant vind ik het ook heel erg spannend. Stel nou dat ze iets zien.....
Maar ja, is dat niet een gezonde gedachte? Iedereen wil toch uiteindelijk graag een gezond kindje?
Ik probeer er dan ook maar niet teveel aan te denken en laat het straks, over 2 weken, maar gewoon over me heen komen.
Gelukkig heb ik al meerdere echo's gehad want ook ik heb heel veel bloedingen gehad in het begin. Afgelopen vrijdag ben ik nog bij de gynaecoloog geweest en die zei dat alles er zo op het eerste gezicht goed uitzag. Dus ik moet er maar vertrouwen in hebben.
Probeer het dus maar van de positieve kant te bekijken. En dubbele gevoelens zijn helemaal niet erg. En door al die hormonen zijn onze emoties nu eenmaal wat sterker aanwezig volgens mij! haha

Groetjes,
Maike

Hoi Maike,

Bedankt voor je reactie ik wil het ook proberen om over me heen te laten komen en zoek ook afleiding om er niet teveel over na te denken. Ik heb tot nu toe 3 echo's gehad de derde was vanwege bloedingen toen was ik 16 weken en de kleine deed het perfect. Verder wil ik ook niet dat mijn kindje iets te kort komt. Nou volgende week vrijdag mag ik op controle bij de VK en gaan we weer naar het hartje luisteren dat is ook al gerust stellend.

Gr Fruit Girl

hey meiden,
ik denk dat iedereen wel onzeker is.
dat heb ik ook nog steeds.
ik ben vandaag 25 weken zwanger van ons eerste kindje en ik vraag me heel vaak af of alles wel in orde is.
maar ga er van uit dat het gezond is en dat er na de laatste echo niets veranders is,ja je smurfje is groter geworden en doet het verder hartstikke goed!

hoi ik ban 8 weken zw en en heb al een week bloedingen
ik ga vrijdag naar de vk
dus dan weet ik ook meer ik leef met je mee weet wat je doormaak

ik heb morgen de 20 weken echo ben ook best zenuwachtig vooral omdat de kleine superactief is maar ik heb ook al 3 echo's gehad dus ik ga er wel vanuit dat alles goed is en dat is het enige advies wat ik je kan geven

Hoi Meiden,

Bedankt voor de reacties inmiddels is de spanning wel een beetje gezakt voelt de kleine 's avonds goed dus hoef me ook niet zoveel zorgen te maken. Maar de spanning blijft wel hangen maar dat zal wel minder worden.

Gr Fruit Girl

Terug
Bovenaan