beetje bang

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Nu we de definitieve datum hebben gekregen voor de ks begin ik toch wel een beetje bang te worden................Hoop dat het allemaal goed gaat. Zie nog het meest op tegen de dagen in het ziekenhuis en de ks zelf...........

Ik probeer het maar gewoon op me af te laten komen.

Ben trouwens benieuwd wie er deze nacht gaan bevallen??? Voor iedereen die "plannen" heeft deze nacht veel succes!!!

Gr. Sam

ik snap zeker dat je er tegenop ziet
iedereen zou dat hebben in jou situwatie
maar lekker dat nu de datum weet voor je het weet is het achter de rug
nee ik ga vanacht niet bevallen morgen is mijn  man  jarig en dat is niet handig
dus geen sex vanavond hoewel dat heeft gisteren ook niet geholpen
succes marina

Ik word ook steeds zenuwachtig als ik aan de KS denk, dus kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Je moet je maar gewoon een beetje over proberen te geven aan het moment. Succes!

Bij mij begonnen de zenuwen vandaag, vantevoren was ik te druk met dingen regelen om veel na te denken maar als je   dan in het ziekenhuis zit voor al die onderzoeken dan dringt het wel tot je door en begint het eng te worden. Maarja, het gaat allemaal vast wel goedkomen met ons :)

We hebben er toch geen grip op inderdaad dus kunnen het maar beter op ons af laten komen. Voor jou begint het helemaal op te schieten Mommy! Ben je er klaar voor? Ik wil je alvast heel veel succes wensen en dat alles voorspoedig mag verlopen!  

Het valt me trouwens wel op dat er veel kindjes hier op het septemberforum in stuit liggen.

Ik kan heel goed begrijpen dat je er tegenop ziet. Maar inderdaad je kunt er niets aan doen. Maar jij en beeb zijn in goede handen. Ik denk dat als je, je baby eenmaal lekker naast je hebt liggen dat die 4 dagen zkh ook  snel voorbijgaan.

Miriam (38+2)

Wat altijd voor mij werkt (in ziekenhuizen e.d.) is verstand op 0 en gaan met die banaan, en nu krijg je er zelfs wat moois voor terug, komt echt helemaal goed, denk maar aan jullie kindjes!!

Hoi,
Logisch hoor dat t allemaal spannend wordt. Volgens mij zou ik ook super zenuwachtig zijn als ik de preciese datum zou weten. Nu is het gewoon afwachten, t kan net zo goed vandaag zijn of over drie weken.
Veel succes!! Komt vast allemaal goed.
Grts, daantje

Terug
Bovenaan