Beetje Bang..

Heb vandaag sex gehad met mn verloofde maar me buik deed echt zeer en daarna ging ik bloeden ik hoop niet dat je hierdoor een miskraam kan krijgen??
Ben dr wel heel bang voor.
Ben pas 6 weken en 7 dagen vandaar..
Iemand dit ook meegemaakt hoop t graag van jullie te horen.

Grtjes Linda
 
Hoi,

Hiervan kan je geen miskraam krijgen.
Je baarmoedermond is wel beter doorbloed (net als de rest van de vagina ect) als je zwanger bent en dus kan er eerder een klein bloedinkje optreden.

De penis van een man kan echt de baby niet raken.
Als je een miskraam krijgt dan stond dat toch al te gebeuren en kwam het niet door de sex.

Ik vond sex tijdens mijn zwangerschap ook anders voelen en soms zelfs een beetje vervelend. Ook een organsme voelde meer als druk in mijn onderbuik. En na sex tijdens de zwangerschap heb ik ook weleens bloed verloren.

Over een week word mijn kleine meid alweer 1 jaar en volgens mij heeft ze geen last gehad van de sex tijdens de zwangerschap hihihi
 
Ja begrijp dat het beangstigend is maar ik heb al vaker gelezen dat dat kan gebeuren na sex:

Het kan ook voorkomen dat er na het vrijen wat bloedverlies optreedt. Over het algemeen is dit geen probleem en heeft dit te maken met zeer gevoelig slijmvlies van de vagina en baarmoedermond. Ben je toch ongerust, dan kun je altijd overleggen.
 
Hay meid,

Als je een orgasme krijgt, gaat je baarmoeder samentrekken. Doordat er nu wat in zit kan je menstruatieachtige krampen ervaren op dat moment en er direct na............heel normaal!
Je kunt er geen miskraam van krijgen...........ikzelf vindt het ook een beetje eng.

Succes!
 
Terug
Bovenaan