Beetje beduusd....

We hebben gisteren de 20 weken echo gehad en gelukkig was alles (zover ze dat kunnen zien) goed.
Maar toch waren we niet helemaal blij toen we wegkwamen bij de verloskundige. We denken namelijk dat ze heeft verklapt wat het gaat worden...
En dat terwijl we nadrukkelijk 2 keer hebben gezegd dat we het NIET wouden weten. Het ging namelijk zo, ze was druk bezig met alles te meten en te bekijken en toen zei ze de hele tijd hij, dat vinden we niet vreemd want dat was bij onze eerste ook zo en ik spreek zelf ook altijd over hij, beter dan het vind ik dan maar.
Toen moest ze het bovenbeentje meten en zei ze ineens ZE ligt er nu goed voor....

Mijn man en ik keken elkaar aan van heb jij dat ook gehoord... Op het moment was de schrik te groot en zeiden we niets, maar toen we naar de auto liepen vroegen we elkaar of we allebei hetzelfde dachten...
Thuis heb ik even flink gehuild. Dit klinkt misschien gek want ik ben heeeel blij dat alles goed gaat maar voor mij is de verrassing ook heel speciaal.

Ik ben zeker van plan om bij mijn volgende bezoek dit wel aan te kaarten, want zo hoort dit niet te gaan vind ik.

Wat vinden jullie hier nu van???? Reageer ik te heftig of niet.

Liefs een beetje beduusde Wendy (21 wk & 1 dg)

He wat flauw. Ik moet zeggen: ik heb het juist wel gevraagd omdat ik liever niet in de situatie zou komen dat ik het 'per ongeluk' zou horen of zien bij de 20-weken echo. Maar aan de andere kant mag je best verwachten van een professional dat ze je wensen hoort en respecteert.

Een beetje jammer maar misschien heeft ze jullie misleid of spreekt de vk altijd met zij ja je weet het niet ik vind het moeilijk want wij wilden het juist wel weten ik weet niet hoe ik zou reageren als ons dat overkwam
Maar ja als je het nu gaat vragen of de vk zich versproken heeft dan weet je gelijk wat je baby is
nu is het niet echt zeker
Ik vind het moeilijk of je reactie terrecht is
Maar ik geef je geen ongelijk als ze zich heeft vesproken

wij wilden het ook graag weten dus ik kan me niet echt in jouw situatie verplaatsen, hang er niet te zwaar aan zou ik zeggen misschien is het voor de VK ook best moeilijk

hmm lastig,
mijn verloskundige heeft zich ook een keer versproken bij iemand en ze voelde zich zo enorm knullig...
ze zei het kan gewoon eens gebeuren, je bent altijd met hij en zij bezig en dan gebeurt het wel eens.
je zou er naar kunnen vragen maar het is alsnog een verrassing nu toch? ik bedoel je weet nog steeds niets!
als je het gaat vragen zal ze gaan zeggen ja sorry ik versprak me.. dan weet je meteen wat het is!
maar goed ik kan me niet echt in je verplaatsen omdat ik het wel graag wilde weten...
succes ermee

liefs

Terug
Bovenaan