beetje bezorgd

Heey meiden,

Ik ben een beetje bezorgd, ben nu bijna 10 weekjes.
In het begin dat ik er achter kwam dat ik zwanger was (7 weken), had ik veel zwangerschapkwalen : misselijk, moeilijke stoelgang, moeheid, en soort gevoel dat er wat in de weg zit.
Alleen de laatste week heb ik bijna nergens meer last ? Af & toe nog misselijkheid maar meer ook niet.
Moet ik me hier zorgen om maken ?
Het is allemaal heel nieuw voor me nog steeds
alvast bedankt

 
Hoi meid

Geen klachten (meer) hebben is helemaal geen reden om je zorgen te maken. Je kan echt goed zwanger zijn zonder de zwangerschaps kwaaltjes. Probeer dus je zorgen los te laten en lekker te genieten!
groetjes hanneke
 
Hey meid, nee hoor geen zorgen maken. De ene heeft de hele of gedurende een langere periode van de zwangerschap kwaaltjes en de andere niet tot nauwelijks. Je hoort het erg vaak hoor dat vrouwen na een paar korte weekjes al nergens last meer van hebben. Ik zou zeggen gewoon enorm genieten zolang het duurt!! Je hoeft je pas zorgen te maken als je flink bloedverlies hebt met stevige buikpijn zeggen ze altijd.

Liefs
 
hoihoi,

ik ben 6.4 weken zwanger. en ik ben dus ook zoooo misselijk en moe, en kotsneigingen die niet willen doorzetten, echt vlagen van misselijkheid, en heb me daarin verdiept, en heb dus gehoort dat de misselijkheid afneemt rond de 9 weken. En lees net dat je 10 weken bent, dus dat zou wel kunnen kloppen dan!
suc-6!! mamakim
 
ik heb ook tot 10 weken klachten gehad [ben nu 24 weken ] en daarna was het ook opeens weg ,hoort erbij.alleen als je buikpijn of bloedverlies krijgt moet je je zorgen maken.
succes
 
Ook hier, 3 kinderen en je kon de klok erop gelijk zetten: met 5,5 week begonnen de klachten (vooral misselijkheid) en met 9,5 week werd het in rap tempo minder...

Ik zou me dus geen zorgen maken.
 
Terug
Bovenaan