Beetje blij

Ik wilde toch heel even melden dat ik blij ben dat ik vandaag voor het eerst in 6 weken geen inlegkruisjes of maandverband nodig heb. Hihi! Misschien een beetje raar, maar wel een hele opluchting. Oh ja, ook mijn eetlust is gelukkig helemaal terug. Zitten er toch weer positieve kanten aan het leven.

Groetjes!
Marjon

Hoi Marjon,

Na zoveel verdriet moet je toch ergens je vreugde en geluk vandaan halen! Wat fijn dat het vloeien eindelijk is gestopt. Voor je het weet kun je er weer helemaal voor gaan.

Liefs Mira

Mooi dat het weer beter met je gaat. Ik ben ook bloedvrij al 2 dagen achter elkaar. Hierbij wil ik je nog vertellen dat ik heb besloten onbeschermd te gaan vrijen en niet eerst wacht tot cyclus op gang is. Ik hoop wel gewoon een keer ongi te worden voor de zekerheid. Ik meen dat ik mijn eisprong voel, ik denk dat ik die afgelopen dinsdag heb gehad. Zou het leuk vinden nu binnen 12 tot 16 dagen ongi te worden voor bevestiging dat ik idd mijn eisprong voel. Ik denk dat dit de juiste keuze voor mij is, ben best wel ongeduldig type en denk het echt goed te kunnen "afsluiten" door spoedig opnieuw zwanger te zijn. Heb trouwens maandag avond voor het eerst geklust na curettage ook best gek wel voorzichtig maar dinsdag dat eisprong gevoel dus wel spannend. Heb gisteren een zwangerschapstest gedaan. Misschien wel gek dat te toen maar ik wilde weten hoe die zou uitslaan om onzekerheid te voorkomen. De test was negatief mocht ik over 4 wk nog niet ongi zijn dan kan ik bij een positieve test voorzichtig blij zijn.
Heel verhaal, maar door er over te schrijven voel ik me goed.
Heel veel succes de komende tijd.
Groeten,
Biate

Terug
Bovenaan