beetje bloed bij urine!

Hey aanstaande mama,s

Gisteren naar de verloskundige geweest en alles was in orde,heerlijk gevoel iedere keer weer!
Alleen het vocht he dat is wat minder,pppppffffffff,ben in 4 weken tijd 9 kilo aangekomen dan weten jullie wel hoe het er een beetje uitziet he,ja inderdaad een michelin popke,hahahahahaha.Echt alles is opgezet(handen voeten enkels gezicht zelfs mijn lippen)Heb normaal maat 39 van schoenen en heb nu van die degelijke slippers gekocht en wel in maat 41.5,ja echt erg hoor.Maar ja we weten waar we het voor doen he!!!!

Heb gister trouwens ook de uitslag gehad van de suikertest en die was ook picobello!!
Alleen nu is er in mijn urine wat bloed gevonden maar dat was niet erg zei ze.
Eenmaal thuis zat het me toch niet lekker,misschien een beginnende blaasontsteking?
Ik denk dat ik toch even de verloskundige toch maar even ga bellen!

groetjes wendy 36 weken en 1 dag zwanger

Hoi Wendy,

Ik hou ook enorm vocht vast, dus ik weet hoe je je voelt.

Ik zou zeker je urine even laten nakijken. Zekerheid voor alles! Overleg even met je vk!

Groetjes, Marisa

Hey Marisa,

Hangen jou enkels ook onderhand onder jou voeten?
hahahahahahahahaha
Jjij ook nog even volhouden he,de laatste loodjes!!

groetjes wendy 36 weken en 1 dag zwanger

Hoi Wendy,

Ik zou inderdaad even wat urine naar je huisarts brengen om te laten controleren op een blaasontsteking.
Ik heb er net eentje achter de rug.......... was geen pretje. Veel buikpijn en zo. Geen bloed bij de urine maar dat hoeft dus niet altijd. Ook het pijn bij het plassen is niet altijd aanwezig als je zwanger bent.
Je moet zo'n blaasontsteking wel laten behandelen met antibiotica zei mijn gynaecoloog. Doe je dat niet dan kan het een nierbekkenontsteking worden en dan ben je nog verder van huis. En het kan zelfs leiden tot vroegtijdige weeën. Mee oppassen dus!

Veel succes met de laatste loodjes!

Groetjes,
Maike
Morgen 25 weken zwanger

Terug
Bovenaan