beetje bloed verloren

Hoi meiden,

mooie tijd nu dacht ik om te schrijven hi...
Gisteravond eindelijk een beetje krampen...en vannacht ook af en toe wat krampen (of voorween) gehad, maar zet nog niet door.

Ging net naar de wc en ik zie dat ik wat bloed verloren heb..
Geen idee, dacht misschien eerst vd slijmprop maar zie geen slijm..
Heb geen pijn ofzo.

Ik moet vanmiddag naar de VK.. ik hou het nu in de gaten, als het erger wordt
dan ga ik bellen...

Komt iemand dit trouwens bekend voor.

Liefs,
Leeuwtje 40+4

Dat heet "tekenen". Je baarmoedermond is aan het verstrijken en daar kan een bloedvaatje bij springen. Zolang het niet meer is dan een normale menstruatie kan het geen kwaad. Bij mijn eerste begonnen dezelfde avond nog de weeen (na in de ochtend wat bloed te hebben verloren) en bij mijn zoontje had ik het terwijl ik lichte weeen had.   Het begin is nabij! Succes!

Hoi hoi meid,

ook bij jou zit het er duidelijk aan te komen! Eindelijk zeg maar e!!! hihi...
Ik herken het niet, nu ik moet wel zeggen, heb een 4-tal weken geleden ook wat bloed/bruin verlies gehad, toch maar even gebeld. Zou blijkbaar zijn van het inwendig onderzoek dat de gyn de dag tevoren had gedaan.
Nu verlies ik enorm veel slijm, straks naar de gyn, ben benieuwd, maar ik vermoed dat het voor vandaag of morgen is.
Heb al veel last gehad vandaag.... We zien wel ! SPANNEND e!!!

Veel succes meid!

Liefs,
van ons...

Hoi, had ook even gekeken op de site van m'n verloskundige en daar stond inderdaad op dat je licht bloed kan verliezen tijdens de weeen.

Heb gelukkig daarna weer lekker geslapen, en rond half 8 begon het weer te voelen als licht weeen..om 8 uur toch maar ff geklokt en toen kwamen ze om de 10 min, maar dat duurde niet langer dan een uur..
Hoop dat het vandaag wel door gaat zetten..

Ben ook erg benieuwd, zit er toch op te wachten.
Vanmiddag hoor ik het wel vd vk, of misschien dat ik al eerder kan bellen hi..

Jij ook succes bij de vk, spannend!!!

liefs moi en bedankt voor de reacties...

Ik vind 20 maart wel een mooie datum, dus laten we hopen!
Cho, het is zo waanzinnig spannend allemaal.
Maar kan evengoed dat gyn straks zegt dat ik weer naar huis mag en gewoon moet afwachten, dat zou ik verschrikkellijk vinden.
Ze zal toch wel iets doen, hoop ik !

We zien wel, ik ga nu nog wat genieten hier thuis.
En de laatste dingen in orde maken ! Wie weet moet ik straks wel blijven, hihi...

Liefs,
van ons...

Terug
Bovenaan