Beetje bloed

Hallo allemaal,

Tja een tijdje geleden enthousiast gemeld dat ik zwanger ben. Vanmorgen had ik echter een klein beetje bloed in mijn onderbroek. Het heeft nog niet echt doorgezet maar ik maak me toch zorgen.

Ik ben nu zes weken zwanger. Kan het nog een innestelingsbloeding zijn? Heeft iemand hier ervaring mee?

Nou, ja ik hoop dat het goed zit. Ik hou jullie op de hoogte.

Gr. Nova

He bah wat schrikken.
Ik moet eerlijk zeggen dat het me een beetje laat lijkt voor een innestelingsbloeding.
Een klein beetje bloed hoeft niet te betekenen dat het mis is, vele verhalen bewijzen dat, kan ook komen als je vlak  ervoor nog gevreeën hebt; dan is het een soort contactbloedinkje.
Kan me voorstellen dat je wel ongerust bent.
Ik duim voor je dat alles goed is.

Liefs Babs

Hallo allemaal,

Nou, ik durf voorzichtig te zeggen dat het duimen heeft geholpen. Dank jullie wel Vandaag veel gekeken of er nog bloed was maar niks ontdekt. Ik wacht nog een beetje in spanning maar ik denk dat het loos alarm was.

wel heel erg spannend allemaal hoor. Ik heb gisteren mijn ouders verteld en mijn moeder reageerde met: Geweldig ik krijg een kind en ik hoef er niks voor te doen! Nou, hier komt ze nog wel achter.

Gr. Nova

Hoi Nova

Hoe is het nu? ik lees geen vervelende berichten dus ik ga er maar van uit dat het helemaal loos alarm was? Kan me wel voorstellen dat het schrikken is.
Succes

Natalie

Terug
Bovenaan