beetje bloed....

Hallo,

Ik had net een beetje bloed bij het afvegen en ik heb maar even de vk gebeld...wrs een adertje gesprongen maar als het erger wordt en gaat druppelen moet ik bellen...vind het toch wel een beetje spannend omdat ik dit bij mijn 1e niet had en deze zwangerschap verloopt eigenlijk heel goed behslve de huis tuin en keuken kwaaltjes!

Hoe gaat het met iedereen??? Wanneer denken jullie te bevallen?

En joehoe.......ik heb verlof!!!!!!!!!!

xxx

een adertje gesprongen kan natuurlijk heel goed! En lekker zeg ook verlof ik heb er alweer een paar week opzitten Gaat zo hard allemaal nog even en dan sta je alweer op de werkplek hahaha....maar eerst maar even bevallen he.
hier gaat het eigenlijk super goed buik zit me helemaal niet echt in de weg en kwaaltjes heb ik weinig tot geen last van Heb alleen ontzettende last van mijn linkerrib als ik ooit nog is besuit zwanger te worden gaat die er eerst uit hahaha...
begin nu ook wel heel benieuwd te worden hoor naar de kleine heb ik gelijk en is het weer een jongen of heeft bijna iedereen gelijk en is het toch echt een meisje We zullen het snel weten.
mira mv marek en 36 weken zwv ??

Hey,

Proficiat met je verlof!!!
Wat spannend een beetje bloedverlies. Maar goed dat je de vk hebt gebeld. Even in de gaten houden.

Balen van je linkerrib, ik weet hoe het voelt, maar dan mijn rechterrib!!!! hahahaha
hopen dat ie snel indaald...geeft weer iets meer ruimte...

Geniet lekker van de laatste loodjes!

Hoi,

Ik had het bij de 1ste in de laatste 4 weken ook weleens.
Soms ook met een beetje slijm. Het rommelde dan ook wel een beetje.Alle beetjes helpen voor straks.En net wat de vk zegt, zodra het meer wordt of door blijft  lopen aan de bel trekken hoor.
Nu rommelt het ook, maar geen bloed of slijmverlies, dus ben erg benieuwd.

Nou nog even volhouden!

Evelien mv Dylan en 36+3 zwanger

Houd je het goed in de gaten ??!! wat ik van de afgelopen week heb geleerd is goed (beter) naar mijn lichaam luisteren.

Ik heb trouwens ook vanaf vandaag officieel verlof !! (hihi... heb ik echt wat aan, nou, ja...)

Terug
Bovenaan